  • Data: 2012-03-03 09:10:33
    Temat: Re: UFG - informacja o OC
    Od: Karolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-02-29 18:16, Artur Maśląg pisze:

    > Naprawdę?

    Tak, klamco.

    > To prawda.

    I ty to potwierdzales, niezgodnie z prawda.

    > Nie masz bladego pojęcia do sprawdzałem oraz jakie miałem uprawnienia
    > do uzyskania takich informacji.

    Alez mamy pojecie oszuscie i demagogu.
    Sprawdzales to po to aby usunac jakies "zlomy" jak to sie wyraziles, ze
    swojej okolicy.
    Wiec jak to masz w swoim zwyczaju, mozesz teraz zniknac z niewygodnego
    dla ciebie watku.

    > Proponuję, byś z AZ złożył doniesienie

    Musieliby byc takimi donosicielami jak ty.

    --
    Karolek