  • 1. Data: 2010-04-07 12:15:47
    Temat: UE znowu euro terror
    Od: mmaurycy <m...@v...pl>

    http://moto.onet.pl/1606538,1,ue-ograniczy-moc-motoc
    ykli,artykul.html?node=19734
    --
    pozdrawiam
    mmaurycy
    SYM HUSKY już 150 :)
    http://mmaurycy.googlepages.com/symhusky125

  • 2. Data: 2010-04-07 12:54:27
    Temat: Re: UE znowu euro terror
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "mmaurycy" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:hpht1r$en0$1@news.onet.pl...
    > http://moto.onet.pl/1606538,1,ue-ograniczy-moc-motoc
    ykli,artykul.html?node=19734

    100koni to starczy każdemu, nie ma o co bić piany. No chyba, ze moc służy
    do powiększania ego. Czyli penisa :-)
    W zasadzie tez jestem przeciwny coraz to innym pomysłom UE , ale obowiązek
    montowania abs-u to moturów mi sie akurat podoba.

    b.

  • 3. Data: 2010-04-07 12:59:40
    Od: n...@s...com

    On Wed, 7 Apr 2010 14:54:27 +0200, Budyń <b...@g...pl> wrote:

    >W zasadzie tez jestem przeciwny coraz to innym pomysłom UE , ale obowiązek
    >montowania abs-u to moturów mi sie akurat podoba.

    A mnie nie. Znaczy nie sam abs, jeno obowiazek jego montowania.

    pozdr
    newrom
    PS. ciekawe jakie ciekawe modele podziela los xr i znikna z europy.
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 4. Data: 2010-04-07 13:00:55
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-04-07, Budyń <b...@g...pl> wrote:

    > 100koni to starczy każdemu, nie ma o co bić piany. No chyba, ze moc służy
    > do powiększania ego. Czyli penisa :-)

    Widze, ze przez kolege przemawia zazdrosc ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2010-04-07 13:15:13
    Od: LukeB <g...@o...pl>

    A ja widze rozkwit instytucji 'oddlawczych' dla wykastrowanych
    motocykli. Przynajmniej w Polsce. Bo raczej nie wierze, ze litrowe (i
    w sumie nie tylko) sporty znikna z salonow. BTW Dlaczego nie
    zastosowac identycznej ustawy do samochodow osobowych. Przy 100KM tez
    jedzie. A prywatnie dla mnie - to kolejny akt euroterroru, kolejny raz
    te eurok..wy sadza, ze wiedza lepiej od ludzi, co jest dla nich
    lepsze. P***dolony Zwiazek Socjalistycznych Republik Europejskich.

    --
    Lukasz B
    Transalp XL650V, WAW

  • 6. Data: 2010-04-07 13:16:02
    Od: sted <g...@l...info>

    a tak btw:
    "Art. 3 dyrektywy 95/1/WE zobowiązywał Komisję Europejską do
    przeprowadzenia pogłębionego badania w celu ustalenia, czy istnieje
    jakiś związek między wypadkami drogowymi a maksymalną mocą silnika
    przekraczającą 74 kW. Badanie to nie wykazało żadnego związku między
    wypadkami a mocą silników motocykli."

    jeśli kogoś to interesuje to więcej info jest np. w Komunikacie dla
    Posłów nr PE414.075

    --
    sted
    sv1sk5

  • 7. Data: 2010-04-07 13:31:55
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Budyń" napisał

    > W zasadzie tez jestem przeciwny coraz to innym pomysłom UE , ale obowiązek
    > montowania abs-u to moturów mi sie akurat podoba.

    *** ABS do homologowanych motocykli off-roadowych tez Ci sie tak podoba?
    Pozdr
    Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400

  • 8. Data: 2010-04-07 13:58:24
    Od: Vir <a...@o...pl>

    mmaurycy pisze:
    > http://moto.onet.pl/1606538,1,ue-ograniczy-moc-motoc
    ykli,artykul.html?node=19734

    Ja mogę każdego europosła przewieźć hondziną (10KM) po mieście z
    prędkością 100km/h i zapytać, czy miał śmierć w oczach ;-)

    --
    Vir
    Duża czarna bawarka i mała czarna japonka

  • 9. Data: 2010-04-07 14:00:18
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    > Widze, ze przez kolege przemawia zazdrosc ;-)

    Miałem 600. Zdarzało mi sie objeżdzać litry :-))) No chyba ze mówisz o
    penisie - o tym nie dyskutuje :)

    b.

  • 10. Data: 2010-04-07 14:35:57
    Od: Damork <d...@w...pl>

    Na mównicę wtargnął "Vir", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i ryknął:

    ykli,artykul.html?node=19734

    > Ja mogę każdego europosła przewieźć hondziną (10KM) po mieście z
    > prędkością 100km/h i zapytać, czy miał śmierć w oczach ;-)

    Ty gupi jaki czyco?
    Chcesz żeby następną dyrektywą było ograniczenie do 5KM?

    Piotr Mockałło
    Czarna Dama XJ 600N
    http://www.osiatkowania.pl