  • 1. Data: 2010-04-07 04:26:57
    Temat: anatomia highside-u
    Od: AlF <s...@g...com>

    http://www.triumph675.net/forum/showthread.php?t=403
    91

    pozdr,
    A.

  • 2. Data: 2010-04-07 07:03:43
    Temat: Re: anatomia highside-u
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Uzytkownik "AlF" <s...@g...com> napisal w
    wiadomosci news:4BBC0991.40004@ggmail.com...
    > http://www.triumph675.net/forum/showthread.php?t=403
    91

    > pozdr,
    > A.

    Poza krótkim tesktem opisujacym co powinno byc na ponizszych obrazkach
    to niestety nic sie nie dowiem.
    Chyba, ze apgrejduje sobie do photobucket.pro

    No, chyba, ze mi powiesz "u mnie dziala"

    --
    Jasio
    vx etz

  • 3. Data: 2010-04-07 07:17:51
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@g...com>

    Uzytkownik "Jasio" <b...@g...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > niestety nic sie nie dowiem.
    > Chyba, ze apgrejduje sobie do photobucket.pro
    >
    > No, chyba, ze mi powiesz "u mnie dziala"
    Nie wiem jak u niego, ale u mnie dziala.

    pozdr

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 4. Data: 2010-04-07 07:19:09
    Od: zarafiq <z...@p...onet.pl>

    Jasio wrote:
    > Poza krótkim tesktem opisujacym co powinno byc na ponizszych obrazkach
    > to niestety nic sie nie dowiem.
    > Chyba, ze apgrejduje sobie do photobucket.pro
    >
    > No, chyba, ze mi powiesz "u mnie dziala"

    Przecież działa.

    Pozdrawiam,
    zarafiq

  • 5. Data: 2010-04-07 07:57:57
    Od: Damork <d...@w...pl>

    Na mównicę wtargnął "Jasio", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i ryknął:

    > Poza krótkim tesktem opisujacym co powinno byc na ponizszych obrazkach
    > to niestety nic sie nie dowiem.
    > Chyba, ze apgrejduje sobie do photobucket.pro

    Żebyś się nie czuł samotny - u mnie też nie działa i powinienem się
    zupgrade'ować.

    Piotr Mockałło
    Czarna Dama XJ 600N
    http://www.osiatkowania.pl

  • 6. Data: 2010-04-07 18:37:03
    Od: amos <g...@g...com>

    On 7 Kwi, 06:26, AlF <s...@g...com> wrote:
    > http://www.triumph675.net/forum/showthread.php?t=403
    91
    Ale sam przyznaj, ze botki miał niczego sobie...

    --
    zdrofka
    amos

  • 7. Data: 2010-04-07 18:57:29
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 7 Kwi, 06:26, AlF <s...@g...com> wrote:
    > http://www.triumph675.net/forum/showthread.php?t=403
    91

    Widzicie to przerażenie w jego oczach?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2010-04-07 21:15:34
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2010-04-07 20:57, AZ pisze:
    [..]
    > Widzicie to przerażenie w jego oczach?

    No ale spodziewałeś się, że będzie ziewał z nudów ?

    Faktycznie, precyzyjnie całość uchwycona.

    --
    duddits

  • 9. Data: 2010-04-08 03:52:35
    Od: AlF <s...@g...com>

    Damork wrote:
    > Na mównicę wtargnął "Jasio", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i ryknął:

    > Żebyś się nie czuł samotny - u mnie też nie działa i powinienem się
    > zupgrade'ować.

    nie wiem czemu nam nie dziala - u mnie na 2 letnim FF i Ubuntu bez
    zadnych upgradow dziala okay.

    wrzucilem tez do mojego archiwum:

    http://picasaweb.google.com/spamgrinder.trylater/Hsi
    de#

    Pozdr,
    A.

  • 10. Data: 2010-04-08 03:53:54
    Od: AlF <s...@g...com>

    duddits wrote:

    > Faktycznie, precyzyjnie całość uchwycona.

    ja sie zastanawiam, w ktorym miiejscu to bylo jeszcze do uratowania?