  • Data: 2021-10-21 13:14:20
    Temat: Re: UE robi z nas biedaków. A klakiery przyklaskują...
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 21/10/2021 12:45, _Master_ wrote:
    > To jakie masz poglądy i czy porównywałeś jej z programami partii albo z
    > tym co faktycznie robią?
    > Masz jakieś przemyślenia? Wnioski?

    Oczywiście. Dal ci przykład. Widzę na mównicy Brauna, który jest liderem
    antyszczepionkowych debilizmów. Skoro taki koleś jest twarzą
    Kofederacji, to oznacza że poglądy Konfederacji są biegunowo odległe od
    mich w kwestii bezpieczeństwa medycznego a niejaki Barun osobiscie
    odpowiada na śmierć wielu ludzi rozpowiadajac swoje brednie.

    Inny przykład: Konfederacja uważa, że nikt tak dobre nie nauczy dzieci,
    jak idiota, na przykład w postaci rodzica uznającego wyższośc swoich
    poglądów nad czymś tam w szkole. To znowu biegunowo odległe od moich
    poglądów (czyli wynajmowaniu fachowców, nazywanych *nauczycielami*, z
    potwierdzoną wiedzą).

    Jesteś typowym pustakiem, który myśli, że albo się zgadzasz w 100% albo
    jesteś lewak.

    To żałosne.

    Gdyby konfederacja, lewica, liberałowie, centrum, demokraci, katolicy,
    naukowcy, ateiści itd itp zebrali te pomysły i wybrali najlepsze, świat
    byłby lepszym miejscem.

    Tymczasem razem z kilkoma sensownymi pomysłami konfederacji, dostaje
    bonus w postaci multum gówien, debilizmów, ideologii wymyślanych przez
    kilku kryptogejów w garniturach, zasuszonych dziadków z demencją,
    antynaukowych imbecyli, katozjebów itd itp.

    Jak usuniesz z Konfederacji te gówna, to jest szansa, że ktoś tych
    pajaców potraktuje poważnie. Tylko że gwarantuje, że wtedy nic tam nie
    zostanie.

    Noramlni już z tego szamba wyszli.