eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaTysiąc mikrokontrolerów oraz żarówek: projekt P.I.W.O. 3 :) › Re: TysiÄ�c mikrokontrolerĂłw oraz ĹźarĂłwek: projekt P.I.W.O. 3 :)
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: TysiÄ&#65533;c mikrokontrolerĂłw oraz ĹźarĂłwek: projekt P.I.W.O.
    3 :)
    Date: Mon, 11 May 2009 16:29:23 +0000 (UTC)

    Atlantis napisała:

    > Sens jest porównywalny do tego, jaki prezentują zajęcia w prosektorium w
    > przypadku studentów medycyny - jedynym celem jest poszerzenie ich
    > wiedzy, która będzie niezbędna podczas normalnej praktyki.
    > Uczestnicy takiego przedsięwzięcia jak P.I.W.O. uczą się przecież nie
    > tylko projektowania płytek, lutowania i projektowania uC. Uczą się
    > robienia tego w ramach przedsięwzięcia na dużą skalę. Muszą poradzić
    > sobie z nieprzewidzianymi problemami technicznymi i organizacyjnymi. Do
    > tego dochodzi cała związana z tym otoczka: interakcja z ludźmi, werbunek
> [...]

    Ale czy finansownie tego przez uczelnie to *fakt*, czy *przypuszczenie*?
    Bo jeśli faktycznie szkoła za to płaci, to ja oczywiście jestem za
    (ale popatrzyłem na rejestrację domeny -- jest całkowicie prywatna).

    Jarek

    PS
    Jak to dobrze, że akademie medyczne organizują zajęcia w prosektorium
    i studenci sami nie muszą kombinować na własną rękę.

    --
    W prosektorium najprzyjemniej jest nad ranem
    Gdy szarzeje za oknami pierwszy świt