eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaTysiąc mikrokontrolerów oraz żarówek: projekt P.I.W.O. 3 :) › Re: TysiÄ�c mikrokontrolerĂłw oraz żarówek: projekt P.I.W.O. 3 :)
  • Data: 2009-05-11 17:56:33
    Temat: Re: TysiÄ�c mikrokontrolerĂłw oraz żarówek: projekt P.I.W.O. 3 :)
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tu masz racje, tylko problem lezy w innym miejscu. Przy kiepskich
    > zarobkach na uczelniach zostaja albo pasjonaci (tych jest malo), albo
    > ludzie robiacy to dodatkowo do pracy na ktorej zarabiaja, albo ludzie po
    > prostu slabi. Przy pensjach i warunkach, ktore ma do zaoferowania

    problem jest w czyms zupelnie innym. Mozna byc zajebistym specjalista z
    dziedziny XXX. Ale jak jestes dupa a nie wykladowca i nie umiesz podzielic
    sie skutecznie wiedza to jest klopot.

    Znam przypadki sensownych ludzi ze stopniami naukowimi co na wykladach
    dyktuja ksiazke. Sam bylem na polibudzie i uczyli mnie programowania piszac
    program na tablicy. A jak ktoregos razu zauwazylem blad to juz nie mialem
    spkoju.

    Ostatnio mam wrazenie ze na uczelni zostaja ludzie bez pomyslu na zycie, bez
    inicjatywy, takie zakompleksione flaki z olejem. Z takim to nie pogadasz, ze
    chcesz zrobic balagan i porozciagac pare kabli po akademiku bo i po co. Masz
    to samo na laborkach wiec po co sie wyglupiac. Cale szczescie ze i od tego
    sa wyjatki.

    Icek