  • 81. Data: 2013-06-23 13:30:32
    Temat: Re: Typowe zachowanie rowerzystów
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-06-23 13:25, RadoslawF pisze:

    > Zrobili to inni świadkowie, kretynie.

    Skąd wiesz? W twoim pedalarskim umyśle potencjalny sprawca/uczestnik
    zdarzenia ma prawo odjechać z miejsca?

    > Jak rozumiem oznacza to że prawdziwych argumentów już nie masz.
    > Rozumiem to, z mojej strony EOT.

    Słusznie. Nie dość że na LPG to jeszcze z pedalarską mentalnością.

  • 82. Data: 2013-06-23 13:31:53
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello RadoslawF,

    Sunday, June 23, 2013, 1:24:31 PM, you wrote:

    [...]

    > A idiota za kółkiem jechał z prędkością uniemożliwiającą mu wyhamowanie

    Oczywiście byłeś na miejscu z radarem i zmierzyłeś.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 83. Data: 2013-06-23 13:32:06
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 23 Jun 2013 13:09:07 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

    > Oddalałem się z miejsca kolizji? Znowu masz wizję? Białe myszki atakują?

    to opowiedz jak zadzwoniłeś na policję by zgłosić, że ich potrąciłeś.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 84. Data: 2013-06-23 13:32:24
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello MadMan,

    Sunday, June 23, 2013, 1:22:49 PM, you wrote:

    > Przecież takie prawo istnieje, jeśli nie od kilkudziesięciu to od
    > kilkunastu lat.

    Doczytałeś do końca?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 85. Data: 2013-06-23 13:33:16
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 23 Jun 2013 13:07:00 +0200 osobnik zwany RoMan
    Mandziejewicz napisał:

    > Masz rację - powinien rozjechać rowerzystkę - byłby jeden trup tylko.

    co się zmusza do wyprzedzania?

  • 86. Data: 2013-06-23 13:38:33
    Od: mw <m...@g...com>

    W dniu 2013-06-23 13:17, DoQ pisze:

    > Zawsze jeżdżę tamtędy (i nie tylko) zgodnie z ograniczeniem, bo nie stać
    > mnie na utratę PJ, obawiam się także cichociemnych pedalarzy nocą.
    Pedalarzy? A nie ciągników z nieoświetloną broną, kombajnów z dopiętą z
    tyłu nieoświetloną głowicą, pieszych którzy jakby na przekór ubierają
    się na czarno i chodzą pijani wieczorem?

    > Rozumiem, że w twoim pedalarskim mniemaniu uznałeś z góru, że nie jeżdżę
    > zgodnie z ograniczeniem?

    Nie mam guru ;-). Wracając do tematu, w Polsce jeżdżą zgodnie z
    ograniczeniami prędkości tylko L-ki, taką obserwację poczyniłem. A skoro
    tak jest, to jesteśmy narażeni na takie właśnie wypadki jak ten który
    stał się źródłem tej dyskusji.

  • 87. Data: 2013-06-23 13:44:25
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-06-23 13:32, masti pisze:

    > to opowiedz jak zadzwoniłeś na policję by zgłosić, że ich potrąciłeś.

    Dlaczego uważasz, że powinienem zwierzać się alkoholikowi?

  • 88. Data: 2013-06-23 13:45:03
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-06-23 13:03, DoQ pisze:

    > Zapytam jeszcze raz.
    > Oddaliłbyś się z miejsca tego typu zdarzenia, jadąc na trzeźwo?

    Sądzę, że nie, ale nie ma się pewności jak się człowiek zachowa w
    sytuacji stresowej. Tym bardziej nie wiem jak się inni mogą zachować, a
    zwłaszcza inne.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 89. Data: 2013-06-23 13:45:58
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-06-23 13:38, mw pisze:

    > Pedalarzy? A nie ciągników z nieoświetloną broną, kombajnów z dopiętą z
    > tyłu nieoświetloną głowicą, pieszych którzy jakby na przekór ubierają
    > się na czarno i chodzą pijani wieczorem?

    A co ma jedno do drugiego? Skoro rolnik turla się nieprawidłowo
    ciągnikiem, to znaczy że pedalarzowi też wolno?

    Chyba mało jeździsz.

  • 90. Data: 2013-06-23 13:47:29
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 23 Jun 2013 13:44:25 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

    > Dlaczego uważasz, że powinienem zwierzać się alkoholikowi?

    wijesz się. Chlapnąłeś coś i teraz nie umiesz się z tego wycofać. A Twoje
    niby argumenty są gorzej niż żenujące.