    From: mw <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Typowe zachowanie rowerzystów
    Date: Sun, 23 Jun 2013 13:38:33 +0200

    W dniu 2013-06-23 13:17, DoQ pisze:

    > Zawsze jeżdżę tamtędy (i nie tylko) zgodnie z ograniczeniem, bo nie stać
    > mnie na utratę PJ, obawiam się także cichociemnych pedalarzy nocą.
    Pedalarzy? A nie ciągników z nieoświetloną broną, kombajnów z dopiętą z
    tyłu nieoświetloną głowicą, pieszych którzy jakby na przekór ubierają
    się na czarno i chodzą pijani wieczorem?

    > Rozumiem, że w twoim pedalarskim mniemaniu uznałeś z góru, że nie jeżdżę
    > zgodnie z ograniczeniem?

    Nie mam guru ;-). Wracając do tematu, w Polsce jeżdżą zgodnie z
    ograniczeniami prędkości tylko L-ki, taką obserwację poczyniłem. A skoro
    tak jest, to jesteśmy narażeni na takie właśnie wypadki jak ten który
    stał się źródłem tej dyskusji.