  • 391. Data: 2013-06-26 09:50:31
    Temat: Re: Typowe zachowanie rowerzystów
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 25 Jun 2013, Cavallino wrote:

    > Niemożliwe, bo co innego jest powodem w opisanym przypadku.

    Tym podejrzewanym, ale trudnym do ustalenia?
    No, Tobie ustalenie nie sprawiło kłopotów, ale niektórym
    innym tak :>
    Była już gdzieś informacja, że rowerzyści byli niewidoczni?
    (to co innego, niż nieoświetleni, dla porządku, choć zsumowanie
    braku świateł, braku odblasków i świateł z przeciwka chyba
    gwarantuje "sądowe uznanie" niewidoczności)

    pzdr, Gotfryd

  • 392. Data: 2013-06-26 16:47:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:p13ks81qqbqtl8glkjv5lqdlfp12nesvtu@4ax.
    com...

    4-zabitych-9-rannych,334863,s.html

    > http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article
    ?AID=/20130624/PULAWY/130629777

    > "Okazało się, że było to dwoje 15-latków (...) Ustalono już, że para
    > nastolatków rzeczywiście była na miejscu tragedii. Oboje wracali z
    > zabawy w jednej z pobliskich miejscowości."

    Czyli nie dość, że jechali środkiem, pewnie nieoświetleni, spieprzyli z
    miejsca wypadku który spowodowali, to jeszcze pewnie byli wzięci?
    Jaki jest maks za wypadek pod wpływem?

  • 393. Data: 2013-06-26 16:50:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > No teraz to popłynąłeś.
    > Chcesz powiedzieć, że przepisy, które nie zostały ustanowione, sa
    > nielegalne?

    Wręcz przeciwnie.

    > Czy ze legalne są tylko te, które są ustanowione?

    Również wręcz przeciwnie.

    > Bo?

    Bo jak ktoś ma więcej niż 5 lat i używa mózgu, to reszta jest dość
    prosta.....

    > Ale ty nie wiesz, że rowerzysta spowodował.

    Mówiłem hipotetycznie o takim który spowodował.
    Czy akurat o tym konkretnym okaże się po czasie.

    > Założyłęś sobie, bo z poprzednich rozmów wiemy, że ma dla ciebie
    > DECYDUJACE
    > znaczenie, ze mozna zwalić na rowerzyste.

    Nie.
    Na każdego który swoją powolnością/nadmierną szybkością zakłóca ruch na
    jezdni.

  • 394. Data: 2013-06-26 16:51:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:Pine.WNT.4.64.1306260947150.5576@quad..
    .

    > Tym podejrzewanym, ale trudnym do ustalenia?

    Nie, w tym opisanym akapit wyżej.
    Jak ktoś wyjeżdża pod koła jadącego auta, to to, co mu się wydaje nie ma
    najmniejszego znaczenia, jest winny w 100% i tyle.

  • 395. Data: 2013-06-26 19:00:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Mówiłem hipotetycznie o takim który spowodował.
    > Czy akurat o tym konkretnym okaże się po czasie.

    konczac dyskusje na poziomie wyzywania sie od kogoskto nie umie uzwać móżgu
    zacytuje tylko:

    Czyli mówisz *hipotetycznie* o smieciu który w *omawianym* przypadku
    spowodował.

    Geatuluje obiektywizmu.
    Po raz kolejny...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo

  • 396. Data: 2013-06-26 19:00:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > Czyli nie dość, że jechali środkiem, pewnie nieoświetleni, spieprzyli
    > z miejsca wypadku który spowodowali, to jeszcze pewnie byli wzięci?

    Z tego doniesienia to wyczytałeś?
    hihihi

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż

  • 397. Data: 2013-06-26 19:13:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Czyli mówisz *hipotetycznie* o smieciu który w *omawianym* przypadku
    > spowodował.

    Przecinek w zdaniu zauważyłeś?

  • 398. Data: 2013-06-26 19:14:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:2...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    w-4-zabitych-9-rannych

    > Z tego doniesienia to wyczytałeś?

    Nie, to się nazywa wnioskowanie.
    5 latki tak nie potrafią, bo mają zbyt małe doświadczenie życiowe.

  • 399. Data: 2013-06-26 19:26:13
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 26 Jun 2013 16:47:46 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Czyli nie dość, że jechali środkiem, pewnie nieoświetleni, spieprzyli z
    >miejsca wypadku który spowodowali, to jeszcze pewnie byli wzięci?

    Skoro tam skręcali w lewo, jak ktoś tu napisał, to pewnie się jeszcze
    chcieli dobić w Belwederze :)

    >Jaki jest maks za wypadek pod wpływem?

    12 lat? Nie wiem.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 400. Data: 2013-06-26 19:26:36
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 26 Jun 2013 17:00:33 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >Z tego doniesienia to wyczytałeś?
    >hihihi

    A co? Nie jest to nierealne?