  • 151. Data: 2013-06-23 17:26:41
    Temat: Re: Typowe zachowanie rowerzystów
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello bartekltg,

    Sunday, June 23, 2013, 4:41:30 PM, you wrote:

    > Na bezpośrednią przyczynę wypadku - nieprawidłowe wyprzedzanie
    > - żaden.
    > Mógł otrąbić i opieprzyć kretynki za jazdę obok siebie,
    > ale wolał nie zwalniać i wykonał niebezpieczny lub
    > nieprawidłowy manewr.

    Hint: godzina 2 w nocy.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 152. Data: 2013-06-23 17:36:09
    Od: tá´Ź

    Michoo wrote:

    > Rowerzyści mogą jechać koło siebie jeżeli nie utrudniają przejazdu. O
    > godzinie drugiej w nocy ciężko, żeby utrudniali. Tylko kierowca musi
    > jechać z rozsądną prędkością - ten jak widać tego nie zrobił.

    Utrudniają, jeśli trzeba zwolnić do 20 km/h zanim się ich wyprzedzi.
    Ogarnij się.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 153. Data: 2013-06-23 17:39:39
    Od: tá´Ź

    Michoo wrote:

    > Poza tym - nie. O drugiej w nocy jest tak mały ruch, że nie powinno być
    > problemu.

    Skoro w miejscu, gdzie był rower spotkały się dwa inne pojazdy, to BYŁ
    problem, bo jeden z nich potencjalnie musiał zwolnić do prędkości roweru,
    zanim by go wyprzedził. To jest utrudnianie.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 154. Data: 2013-06-23 17:43:36
    Od: johnkelly <s...@m...eu>

    > Hint: godzina 2 w nocy.

    Co ma do rzeczy godzina? Tuż obok oświetlony parking. Granatowy wygląda,
    jakby wybuchła w nim bomba.

    Pozdrawiam
    Maciej Różalski

    --
    .. gg:1716136 ... johnkelly(at)wp.pl ... kontakt(at)maciejrozalski.eu ..
    ..................... blog: www.maciejrozalski.eu ......................

  • 155. Data: 2013-06-23 17:46:57
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    > Hint: godzina 2 w nocy.

    Więc...?

    pzdr
    bartekltg

  • 156. Data: 2013-06-23 17:50:37
    Od: tá´Ź

    DoQ wrote:

    > A resztę dobiłem i zjadłem, tak jak napisałem niżej.

    Nie kłam, mnie nie zjadłeś tylko płacisz mi rentę. ;-)

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 157. Data: 2013-06-23 17:51:00
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia 23 Jun 2013 15:39:39 GMT, tᴏ napisał(a):

    > Skoro w miejscu, gdzie był rower spotkały się dwa inne pojazdy, to BYŁ
    > problem, bo jeden z nich potencjalnie musiał zwolnić do prędkości roweru,
    > zanim by go wyprzedził. To jest utrudnianie.

    Zwolnić by musiał tak czy siak, zatem to nie jest utrudnianie.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 158. Data: 2013-06-23 17:51:55
    Od: tá´Ź

    DoQ wrote:

    > Ale czy wtedy nadal będę mógł zjadać potrąconych rowerzystów??

    Tak, ale musisz zostawić organy nadające się do przeszczepu.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 159. Data: 2013-06-23 17:55:52
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-06-23 16:22, Użytkownik DoQ napisał:

    > Idioto, pomocy udzielał kto inny bo bezpośredni świadek i prawdopodobnie
    > sprawca wypadku zbiegł z miejsca wypadku.

    Nie matacz, przy okazji kto to jest świadek niebezpośredni ?
    A przepis który podałeś nie zakazuje świadkowi opuszczania
    miejsca zdarzenia/wypadku.

    > Ja mam ci tłumaczyć dlaczego sprawca/uczestnik nie ma prawa odjechać z
    > miejsca wypadku? Miałem rację, jesteś na przepustce.

    Nie zmieniaj oszuście tekstu, było "potencjalny sprawca/uczestnik"
    i powołaj się na przepis który zabrania mu opuścić miejsce zdarzenia.

    Pozdrawiam

  • 160. Data: 2013-06-23 17:57:11
    Od: tá´Ź

    bartekltg wrote:

    > Na bezpośrednią przyczynę wypadku - nieprawidłowe wyprzedzanie
    > - żaden.

    Wręcz przeciwnie -- miały nie utrudniać, a utrudniły i spierdoliły z
    miejsca wypadku.

    --
    ss??q s? ??u??ou??