  • 141. Data: 2013-06-23 16:22:25
    Temat: Re: Typowe zachowanie rowerzystów
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-06-23 15:09, RadoslawF pisze:

    > Jesteś kretynem, kłamcą, oszustem i nie znasz pord.
    > Pomocy udzielał kto inny, a przepisu nakazującego rowerzyście

    Idioto, pomocy udzielał kto inny bo bezpośredni świadek i prawdopodobnie
    sprawca wypadku zbiegł z miejsca wypadku.

    > pozostać na miejscu wypadku nie ma i nie było.
    > Wyjaśnij dlaczego uznałeś że "potencjalny sprawca/uczestnik"
    > nie ma prawa odjechać z miejsca wypadku ?

    Ja mam ci tłumaczyć dlaczego sprawca/uczestnik nie ma prawa odjechać z
    miejsca wypadku? Miałem rację, jesteś na przepustce.

  • 142. Data: 2013-06-23 16:24:20
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 23 Jun 2013 13:38:33 +0200, mw <m...@g...com>
    wrote:

    >w Polsce jeżdżą zgodnie z
    >ograniczeniami prędkości tylko L-ki, taką obserwację poczyniłem

    Albo mało jeździsz, albo masz słaby wzrok.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 143. Data: 2013-06-23 16:29:01
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 23 Jun 2013 14:40:25 +0200 (CEST), WildS <f...@n...pl>
    wrote:

    >W takich niemczech jak wjeżdzasz na landówkę klasy B to na dzieńdobry
    >najczęśćiej masz zakaz dla rowerów, pieszych i końskich wozów - coś
    >takiego jak u nas na Skach.

    Na DK1 od Piotrkowa w stronę Częstochowy na sporym odcinku jest
    podobny zakaz. I co? I nic. Rowerzyści śmigają, ciągnik jeżdżą a
    Superb, Mondeo i Vectra ganiają tylko kierowców.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 144. Data: 2013-06-23 16:41:30
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu 2013-06-23 12:32, t? pisze:

    > I jaki to ma wpływ na przyczynę wypadku?

    Na bezpośrednią przyczynę wypadku - nieprawidłowe wyprzedzanie
    - żaden.

    Mógł otrąbić i opieprzyć kretynki za jazdę obok siebie,
    ale wolał nie zwalniać i wykonał niebezpieczny lub
    nieprawidłowy manewr.

    BTW, wyprzedzanie pedalarza 'na gazetę' też jest niedozwolone,
    więc nawet jak jedzie prawidłowo często trzeba o sąsiedni pas
    zahaczyć.

    pzdr
    bartekltg

  • 145. Data: 2013-06-23 16:42:58
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sun, 23 Jun 2013 11:15:18 +0200, DoQ <p...@d...gmail.com> wrote:

    >http://www.tvn24.pl/czolowe-zderzenie-dwoch-busow-4
    -zabitych-9-rannych,334863,s.html

    >Jechać środkiem DK i sp....lić nie udzielając pomocy.
    >Pełnoprawni użytkownicy dróg k.. mać.

    Ale za to jechali ekologicznie

    A.L.

  • 146. Data: 2013-06-23 16:45:54
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-06-23 16:18, DoQ pisze:

    > Ale czy wtedy nadal będę mógł zjadać potrąconych rowerzystów??

    Ale przecież lekarz ci odradzał bo to pogłębi u ciebie obsesję na
    punkcie rowerzystów.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 147. Data: 2013-06-23 16:48:10
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-06-23 16:45, Mario pisze:

    > Ale przecież lekarz ci odradzał bo to pogłębi u ciebie obsesję na
    > punkcie rowerzystów.

    Kto cię tak oszukał??

  • 148. Data: 2013-06-23 16:58:47
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl.invalid> wrote in message
    > Zdajesz sobie sprawę z tego, że na drodze krajowej nie wolno im było
    > jechać jedna obok drugiej? Art. 24 ust. 6 znasz?

    tyle ze mogl trafic na moment w ktorym rowerzysta wyprzedzal drugiego,
    chociaz tu juz mamy art. 24. 1. 1. jednak wyprzedzajacy rowerzysta
    zaklada ze to co potencjalnie bedzie sie zblizalo z tylu przestrzega
    ograniczenia predkosci...

  • 149. Data: 2013-06-23 17:20:33
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    > Na drodze krajowej? ty chyba nie jeździsz w nocy po prostu i nie
    > wiesz. Tak skutecznie przejazd został utrudniony, ze trupy są. Co
    > jeszcze musi się stać, żeby zrozumiał idiotyzm zezwolenia na jazdę
    > obok siebie?

    jedynym idiotyzmem jest tu ew. poruszanie sie rowerem ktory nie byl
    odpowiednio oswietlony

    przeciez rownie dobrze zamiast dwoch rowerow mogl tam stac rowniez
    zajmujacy caly pas zepsuty (po zlapaniu gumy, zderzeniu ze zwierzyna itp.)
    samochod ktorego kierowca dopiero wychodzil wystawic trojkat

  • 150. Data: 2013-06-23 17:24:44
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "DoQ" <p...@d...gmail.com> wrote in message
    > A kto pokryje szkody wyrządzone przez rowerzystę?

    rowerzysta

    a kto pokryje szkody ktore mozna spowodowac taczka, hulajnoga, wrotkami,
    sankami, lyzwami?

    na powyzsze tez obowiazkowe oc?