  • Data: 2013-07-09 09:57:30
    Temat: Re: Typowe zachowanie rowerzystów
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 8 Jul 2013, Cavallino wrote:

    > Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał

    > Z tego samego miejsca, w którym bmw lub inny stary Golf na drzewie w 2 nad
    > ranem, zazwyczaj oznacza sporą liczbę ofiar w wieku około 20 lat i powrót
    > z dyskoteki.

    Czyli bardziej z mediów czy bardziej ze statystyk?

    Bo tak na mój gust wiarygodna jest korelacja typu auta z wiekiem,
    a to z tytułu wartości rzecz jasna.
    Reszta już niekoniecznie - "zwykły kierowca" wylatujący z drogi
    jest mało medialny.
    No, chyba że chodzi o parę trzeźwych policjantów którzy "służbowym"
    przejazdem przewozili "prywatnie" jakąś szychę, ale wtedy szum też
    raczej nie jest o wypadek (a przynajmniej tak to się dawało odebrać,
    "nic specjalnego, wylecieli i się utopili", rozważań o prędkości
    i bezpieczeństwie nie kojarzę).

    pzdr, Gotfryd