  • 1. Data: 2010-10-31 21:19:30
    Temat: Typowe pytanie listopadowe?
    Od: maciek <o...@o...pl>

    Witam,

    Rano, godz. 6:30, na dworze około 0 stopni. (Zero czyli nic ;))
    Ford Mondeo, 1,6, benzyna, rok prod. 1995. Stan dotąd idealny.
    Akumulator roczny, czyli jeszcze na gwarancji.

    Przekręcam, zapala, i gaśnie.
    Przekręcam, zapala, cofam, wrzucam na luz, gaśnie.
    Przekręcam, zapala, jadę do przodu, dodaję dużo gazu - bo już jestem
    'mądry' - no i pojechałem.

    W pracy: -Stary, to na pewno świece, one przymarzają.
    -Stary, to na pewno kable.

    Świece czy kable?
    Jutro świętujemy, więc elektryk zobaczy dopiero we wtorek, a chciałbym
    się psychicznie nastawić co to może być.

    Ogólny objaw: samochód gaśnie po uprzednim zapłonie, tak jakby brakowało
    mu mocy. Coś jakby akumulator, ale ten jest raczej (chyba) dobry.
    Co to może być na oko?

    pozdr.

    --
    Dzieci zaczynają w końcu myśleć, że Bóg jest kręgowcem w gazowym stanie
    skupienia. - A. Einstein

  • 2. Data: 2010-10-31 21:30:32
    Temat: Re: Typowe pytanie listopadowe?
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    W dniu 2010-10-31 21:19, maciek pisze:
> [...]
    > Przekręcam, zapala, cofam, wrzucam na luz, gaśnie.
    > Przekręcam, zapala, jadę do przodu, dodaję dużo gazu - bo już jestem

    Filtr paliwa kiedy zmieniales?

  • 3. Data: 2010-10-31 21:58:31
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    maciek wrote:
    > Co to może być na oko?

    Wspomniany wyżej filtr paliwa oraz żelazny zestaw świece, przewody, cewka.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 4. Data: 2010-10-31 22:06:44
    Od: krz <a...@g...pl>

    W dniu 2010-10-31 21:58, kml pisze:

    > Wspomniany wyżej filtr paliwa oraz żelazny zestaw świece, przewody, cewka.

    Lub czujnik temperatury ;)

  • 5. Data: 2010-10-31 22:11:37
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    krz wrote:

    > Lub czujnik temperatury ;)

    Racja! Zapomniałem na śmierć :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 6. Data: 2010-10-31 22:20:28
    Od: Tatanka <t...@w...pl>

    On 31 Paź, 22:11, "kml" <A...@g...lp> wrote:

    > Racja! Zapomnia em na mier :)
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > kml

    Jakies automatyczne ssanie czy cos takiego.

  • 7. Data: 2010-10-31 22:25:27
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 31 Oct 2010 21:19:30 +0100, maciek napisał(a):

    (...)

    Brudny przeplywomierz, brudny "krokowiec", zapowietrzajacy sie uklad
    paliwowy (z doswiadczenia wlasnego w Mondeo 1.8).

    --
    Maciek

  • 8. Data: 2010-11-01 08:47:11
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 31 Oct 2010 21:58:31 +0100, kml wrote:
    >Wspomniany wyżej filtr paliwa oraz żelazny zestaw świece, przewody, cewka.

    Filtr paliwa w benzynie ?

    Owszem, jak sie zatankowalo na jakiejs podejrzanej stacji ..

    J.

  • 9. Data: 2010-11-01 17:10:13
    Od: "Mario" <m...@g...pl>

    > Coś jakby akumulator, ale ten jest raczej (chyba) dobry.
    > Co to może być na oko?

    gdyby padl aku to pewnie nawet stacyjki bys nie zalaczyl nie mowiac o
    odpaleniu auta...

    jak juz pisano wyzej pierwsza "standardowa" przyczyna to zaplon i
    czujniki....

    pzdr

  • 10. Data: 2010-11-01 18:50:28
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-10-31 21:19, maciek pisze:

    > Ogólny objaw: samochód gaśnie po uprzednim zapłonie, tak jakby brakowało mu mocy.
    Coś jakby akumulator,

    Jasne, dobry aku dodaje +10KM mocy po zapłonie.