eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTyp hamownik...Re: Typ hamownik...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net
    !us.feeder.erje.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.blueworldhosting.com!p
    eer03.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.
    com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01
    .news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-
    for-mail
    Date: Sat, 18 Jan 2014 16:02:09 +0100
    From: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:12.0) Gecko/20120428 Thunderbird/12.0.1
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Typ hamownik...
    References: <lbdl02$qhu$2@news.task.gda.pl>
    <4...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <52da7e6b$0$2221$65785112@news.neostrada.pl> <lbdv4t$cj5$4@dont-email.me>
    <52da86ba$0$2221$65785112@news.neostrada.pl>
    <52da8a60$0$2204$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <lbe370$o9f$1@node2.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <lbe370$o9f$1@node2.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 140117-1, 2014-01-17), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 17
    Message-ID: <52da9770$0$2151$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: ratnet.pl
    X-Trace: 1390057328 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2151 83.238.170.2:58581
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1762
    X-Received-Body-CRC: 2779516604
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2519845
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-01-18 15:30, RadoslawF pisze:

    >> Nie mam pojęcia, co to napisało, bo mam go w KF. Ale wiem jedno -
    >> hamowanie silnikiem na NISKIM biegu jest bardzo niebezpieczne na
    >> śliskim.
    >>
    > W syrenie owszem, grozi zatarciem silnika.

    , co wynikało ze smarowania mieszankowego (paliwem), jak to w dwusuwach.

    W Syrenie było "wolne koło". Hamowanie silnikiem włączało się specjalnym
    cięgłem.


    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: