  • Data: 2021-02-05 10:06:25
    Temat: Re: Tymczasem w Gdansku punkt tankowania wodoru
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:rvis3f$f0b$1$C...@n...chmurka.net...
    W dniu 05-02-2021 o 07:58, J.F. pisze:

    >Ale masowa na teraz, czy na tyle masowa, że mogłaby stanowić "paliwo"
    >do samochodów wodorowych w skali kraju?

    Masowa na teraz.
    Oczywiscie w rafineriach to jest tylko drobny ulamek w stosunku do
    przerabianej ropy, Azoty tez srednio zuzywaja.

    >Zresztą jeśli to szary wodór - to nie o takim mowa.

    Tak, jak nie mowimy o ladowaniu samochodow pradem z polskich
    elektrowni :-P
    W dodatku w nocy :-)

    >Ładuje, ale pisałem o czasie w którym naładuje się większość
    >współczesnych elektryków.
    >Chociaż w sumie masz rację, zanim powstanie sieć stacji tankowania
    >wodoru, pewnie wszystkie bev będą już ładować się w 15 minut.

    Poczekamy, zobaczymy. Pomyslow w bateriach jest troche, proces
    wodorowy tez mozna ulepszyc.
    Np pracuja nad bezposrednim rozkladem wody przez swiatlo sloneczne.

    Jak sie bev maja ladowac w 15 minut, to pewnie zaraz sie okaze, ze
    miedzi na kable brakuje :-)

    J.