  • 41. Data: 2009-12-16 22:13:21
    Temat: Re: Tym razem powinienem napisac slowo na litere K
    Od: _rK_ <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl>

    In <hgao9l$8jn$1@node2.news.atman.pl> b...@n...pl wrote:

    > Czyli doświadczony podrywacz podchodzi do dziewicy i jak widzi, że nic
    > z tego, to nie wyjmuje?

    Dokladnie. Od razu wie. Nie traci enrgii i czasu na zabawy.
    Nie musi wciskac wszystki guzikow po kolei zeby zrobic zdjecie.

    --
    [rK] http://robertkresa.com

  • 42. Data: 2009-12-16 23:51:12
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Maciek pisze:

    > Czytałem o domach zamożnych ludzi, które nie posiadają numerów na
    > elewacji, bo właściciele się boją. To utrudnia pracę pogotowia, wkurza
    > kurierów, listonoszy a czy zabezpiecza przed napadem? Ciekawe jakby
    > zareagowali, gdybyś chciał taką rezydencję sfotografować?

    Taaa. 1ha zalesionej działki w centrum miasta i willa w klasycystycznym
    stylu o powierzchni 1000m2. W oczy się nie rzuca, a jak numeru nie da na
    płocie, to złodzieje nie trafią. Ha!
    To ja zakrywam sobie oczy i przechodzę niezauważony :P

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 43. Data: 2009-12-17 00:00:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Maciek pisze:

    > Czytałem o domach zamożnych ludzi, które nie posiadają numerów na
    > elewacji, bo właściciele się boją. To utrudnia pracę pogotowia, wkurza
    > kurierów, listonoszy a czy zabezpiecza przed napadem?

    Chyba boją się komornika ;)

    Bo jak ktoś chce napaść czy okraść, co go interesuje dokładny adres?

  • 44. Data: 2009-12-17 00:22:38
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Chyba boją się komornika ;)
    >
    > Bo jak ktoś chce napaść czy okraść, co go interesuje dokładny adres?

    Żeby wysłać pocztówkę z podziękowaniami ;)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 45. Data: 2009-12-17 09:06:40
    Od: Slawek Jankowski <j...@p...onet.pl>

    John Smith <u...@e...net> wrote in news:hgaj9c$qub$2@node1.news.atman.pl:

    > Pawe? W. napisa?(a):

    > Spokojnie, mo?e to tylko marketing miasta, które dba o to, ?ebyś cieszy?
    > si? jak nagi w pokrzywach, ?e jednak nikt ci? nie przy?apa?, i masz TO
    > ZDJ?CIE. ;-)

    Fotografowac mozna ile sie chce i jak sie chce, ale publikacja zdjec zrobionych
    wiezy Eiffla w nocy wymaga zezwolen itd.
    Zeby nie byc goloslownym prosto ze zrodla
    http://www.tour-eiffel.fr/teiffel/uk/pratique/faq/in
    dex.html
    Punkt: Are we allowed to publish photos of the Eiffel Tower?

    Slawek Jankowski
    Fotografia
    http://www.slawekjankowski.com

  • 46. Data: 2009-12-17 09:30:09
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Slawek Jankowski pisze:

> [...]
    dex.html
    > Punkt: Are we allowed to publish photos of the Eiffel Tower?

    Zastanawia mnie, jakież to przepisy pozwalają na wybiórcze zakazy
    publikowania zdjęć przedstawiających jakąś architekturę. Nie znam prawa
    francuskiego, ale wydaje mi się to samowolką urzędniczą. Wydaje mi się,
    że nie mogą takiego zakazu wprowadzić.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 47. Data: 2009-12-17 14:25:10
    Od: Profesor Nic <p...@g...com>

    On Dec 16, 8:34 am, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:
    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,73690
    41,Burmistrz_posa...
    > (...)

    Tak sie zastanawiam czy komus sie chcialo i jest moze w Internecie cos
    w rodzaju polskiego odpowiednika tego:

    http://www.sirimo.co.uk/2009/05/14/uk-photographers-
    rights-v2/

    ?

    P.

  • 48. Data: 2009-12-17 19:37:08
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Bo jak ktoś chce napaść czy okraść, co go interesuje dokładny adres?

    Pytaj mnie a ja Ciebie - nie wiem. Pewnie minimalnie utrudni "pracę"
    złodzieja. Może złodzieje nie obserwują ofiary, tylko dostają adres i od
    razu idą na żywioł? Na Naszej Klasie jeden z drugim chwali się całym
    bogactwem, to potem w realu odkręca numer domu.
    Maciek

  • 49. Data: 2009-12-18 00:02:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Slawek Jankowski pisze:

    > Fotografowac mozna ile sie chce i jak sie chce, ale publikacja zdjec zrobionych
    > wiezy Eiffla w nocy wymaga zezwolen itd.

    Opublikujesz w Polsce i jesteś kryty ;)

    > Zeby nie byc goloslownym prosto ze zrodla
    > http://www.tour-eiffel.fr/teiffel/uk/pratique/faq/in
    dex.html
    > Punkt: Are we allowed to publish photos of the Eiffel Tower?

    Podstawy prawnej nie podali oczywiście.

  • 50. Data: 2009-12-18 00:04:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Maciek pisze:

> [...]
    > razu idą na żywioł? Na Naszej Klasie jeden z drugim chwali się całym
    > bogactwem, to potem w realu odkręca numer domu.

    Interesujące... Jak idiota może się dorobić znaczącego majątku? ;->

    Z drugiej strony - może ludzie klepiący dziś biedę są zwyczajnie zbyt
    inteligentni na bogactwo? ;-P