  • Data: 2012-02-15 12:31:47
    Temat: Re: Tylko świnia nie zmienia poglądów.
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4f3b795b$0$26703$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    > mieszkanie zarobić. Ja wyszedłem z domu z przysłowiową walizką rzeczy. Po
    > 3 latach zamieszkiwania w wynajętym mieszkaniu i chodzeniu pieszo do
    > pracy odłożyłem na swoją kawalerkę, podczasy gdy znajomi nadal mieszkają
    > na wynajętym ale co rok dwa zmieniali auto. Po roku mieszkania w kawalerce
    > sprzedałem ją i kupiłem M4 a po 8 latach zbudowałem dom.
    > Bez kredytów i bez pomocy rodziny. Moi rodzice są dumni że wychowali
    > dzieci na samodzielnych. Nikt z nas nie patrzy im na ręce i nie prosi.
    > Rodzicom też się należy coś od życia a nie tylko daj daj daj.

    Faktycznie mój przykład był zły. Masz szczęście, że żyjesz w Warszawie
    (Gdańsku, Katowicach, Wrocławiu,...). U nas jak "dziecko" pójdzie (znajdzie,
    ubłaga)
    do pracy to jak zarobi 1500 to jest u szczytu "szczytowania".
    Na tym niezwykłym stanowisku, musiałby pracować (i odkładać jakieś realne
    500 plnów) to sobie oblicz na kawalerkę ile musiałby pracować,
    aby sobie 30m2 kawalerki kupić (u nas 5000zł/m2).Wychodzi 25 lat
    ...a propos gdzie pracujesz, ze opłacając wynajęte mieszkanie,
    żyjąc nawet niezwykle skromnie w ciągu trzech lat odłożyłeś na kupno
    kawalerki?!
    Nawet używana kawalerka w miejscu gdzie się dobrze zarabia kosztuje
    przy dobrych układach ~4000żł/m2. Kawalerka 30m2 - 120 000zł
    podzielić na 36 to wychodzi, że odkładałeś 3300 zł miesięcznieeeeee???!!!!
    Od początku, legalnie, tyle odłożyć - to musiałeś mieć niezwykłego farta
    Rodzice Cię istotnie dobrze wychowali.

    > Wracając do NFZu. Po to są składki obowiązkowe łupione z całego narodu aby
    > 6 osób na 60 było wyleczone?
    > Wolę dobrowolną formę ubezpieczeń. Wtedy przynajmniej wiem na co mnie stać
    > wykupując daną polisę a jak ktoś chce to może wogóle nie płacić, jego
    > sprawa.

    ...i przechodząc obok gościa, który przez całe życie uważał, że jest
    farciarzem,
    i że nie potrzebuje się leczyć, i że sobie poradzi. Teraz leży.
    Powiesz - sam sobie jest winien, niech zdycha???!!!

    Artur(m)

    ps.
    1. Ja syna nie wychowywałem "na samodzielnego" stał się takim
    bo wie, że takie są czasy,...albo z długich naszych rozmów
    i z wędrówek po górach wyciągnął taki wniosek.
    Też jestem z niego dumny.
    2. Skończył doskonałe studia, pracę miał juz na studiach,
    ale z rok jeszcze nie będzie go stać, aby odłożyć 3300 żł miesięcznie