    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Tylko się nie ?miejcie...
    Date: Sat, 4 Jul 2009 14:15:37 +0000 (UTC)

    Pan J.F napisał:

    > Jakby wszyscy byli tacy madrzy, to by nie tylko bez wody, ale jeszcze
    > bez pradu zostali :-)

    Ja sobie zdaję sprawę ze swojej wyjątkowości. Większość rodaków myć się
    przez dwa tygodnie nie musi -- co widać, słychać i czuć. Mądrzy zresztą
    też nie są zazwyczaj.

    > A pomyslec ze praktycznie przez cala historie ludzkosci ciepla woda
    > byla tylko okazjonalnie, a zimna to w studni lub rzece :-)

    Pomyśle, pomyśleć. Myśleć zawsze warto. Nawet teraz ludzie tygodniami
    potrafią się wspinać na jakieś Everesty albo ganiać z sankami na biegun.
    Oni w tym czasie nie myją się pod bieżącą wodą. Ja sam bym tak mógł, bo
    to fajne przygody są. Ale siedzieć przez dwa tygodnie pod zupełnie
    sprawnym boilerem, z którego nie leci ciepła woda tylko dlatego, że
    w jakiś pieprzony licznik trzeba wbić jakieś pieprzone cyferki, których
    jakiś zafajdany pracownik elektrowni nie może podać od razu? To całkiem
    co innego. Są tacy, dla których każdy powód by się nie myć jest dobry.
    Jak nie Dzień Dziecka, to regulamin Zakładu Energetycznego.

    --
    Jarek