    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Tylko nie HomeAssistant
    Date: Mon, 15 Jan 2024 19:11:34 +0100
    <uo1h4d$j301$2@dont-email.me> <uo1i4r$7frr$11@news.icm.edu.pl>
    <o...@l...harvard.local> <uo2rn3$s4fe$1@dont-email.me>
    <uo323e$iif$1$niusy.pl@news.chmurka.net> <uo33pi$t9le$1@dont-email.me>
    <a...@n...icm.edu.pl>
    <uo39bs$u1an$2@dont-email.me> <uo3bru$iif$12$niusy.pl@news.chmurka.net>
    <o...@l...harvard.local>
    <uo3inf$tcq$1$niusy.pl@news.chmurka.net>
    <o...@l...harvard.local>
    <uo3nob$6qv$2$niusy.pl@news.chmurka.net>

    W dniu .01.2024 o 17:58 io <i...@o...pl.invalid> pisze:

    > W jakim znowu klaudzie? :-)
    np. cloud.supla.org, ewelink.cc i inne
    Możesz łączyć się do Internetu lub postawić u siebie i będzie działało
    wszystko lokalnie.

    > Czyli masz to niezintegrowane a ja chciałem zintegrowane. Np teraz
    > chciałem dołożyć sterowanie odkurzaczem na podstawie aktywności
    > domowników.
    Mam zintegrowane w HA, ale dodatkowo mam je podpięte do np.
    cloud.supla.org.
    Mam różne moduły w rożnych zastosowaniach.

    > Ten Hyoer-V to na klastrze?
    nie, mam tylko replikację do innej maszyny i backupy.
    W domu klaster to przerost formy, szkoda prądu nawet dla mnie :-)

    > No widzisz, ładowaniem elektryka też sobie steruję ręcznie :-)
    A u mnie robi to HA. Mam Zencar 11kW i on nie ma żadnych harmonogramów.
    Dodatkowo w HA ustawiam limity ładowania (% baterii) + mam statystyki z
    rozdzielni.

    TG