  • Data: 2024-01-15 19:11:34
    Temat: Re: Tylko nie HomeAssistant
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .01.2024 o 17:58 io <i...@o...pl.invalid> pisze:

    > W jakim znowu klaudzie? :-)
    np. cloud.supla.org, ewelink.cc i inne
    Możesz łączyć się do Internetu lub postawić u siebie i będzie działało
    wszystko lokalnie.

    > Czyli masz to niezintegrowane a ja chciałem zintegrowane. Np teraz
    > chciałem dołożyć sterowanie odkurzaczem na podstawie aktywności
    > domowników.
    Mam zintegrowane w HA, ale dodatkowo mam je podpięte do np.
    cloud.supla.org.
    Mam różne moduły w rożnych zastosowaniach.

    > Ten Hyoer-V to na klastrze?
    nie, mam tylko replikację do innej maszyny i backupy.
    W domu klaster to przerost formy, szkoda prądu nawet dla mnie :-)

    > No widzisz, ładowaniem elektryka też sobie steruję ręcznie :-)
    A u mnie robi to HA. Mam Zencar 11kW i on nie ma żadnych harmonogramów.
    Dodatkowo w HA ustawiam limity ładowania (% baterii) + mam statystyki z
    rozdzielni.

    TG