-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!enother.net!enother.net!enother.net!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-medi
a.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.
pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <583ca6d0$0$5150$65785112@news.neostrada.pl>
<o1jvfu$gfh$1@node2.news.atman.pl>
<583ee1be$0$663$65785112@news.neostrada.pl>
<74af1txgbzfj$.x25cxwxxjadk$.dlg@40tude.net>
<583ff2b5$0$5144$65785112@news.neostrada.pl>
<b...@g...com>
In-Reply-To: <b...@g...com>
Subject: Re: Tylko 2 opony zimowe + 2 letnie - sytuacja awaryjna - co robić
Date: Fri, 2 Dec 2016 10:44:48 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 18
Message-ID: <58414291$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.154.184
X-Trace: 1480671889 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 651 83.30.154.184:50044
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2108
X-Received-Body-CRC: 2992140887
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2594085
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Przemyslaw P." napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:b9c550dd-3a8d-419a-af86-600987072d02@go
oglegroups.com...
>We wtorek wracałem do Łodzi Masterem w podobnej konfiguracji opon:
>przód nowe zimowki, na tyle przyzwoite letnie. Pogoda była typowo
>zimowa, jezdnia >miejscami sporo zasypana. Bus był obciążony, ale
>kiedy trafiłem na zakręt 90 stopni, to przy prędkości poniżej 40km/h,
>to tył stawiało bokiem.
>Spodziewałem się takiej reakcji, więc nie było problemu z opanowaniem
>sytuacji.
>No, ale prędkość względnie mała, sytuacja mnie nie zaskoczyła, a ja
>na codzień jeżdżę RWD.
>Wolałbym nie przerabiać tego przy prędkości dwa razy większej...
Ale ten zakret o 90 stopni, to na tyle lagodny, ze na sucho bys go
przejechal 80 ?
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 02.12.16 10:48 J.F.
- 02.12.16 17:05 Przemyslaw P.
- 02.12.16 17:55 J.F.
- 02.12.16 18:20 Przemyslaw P.
- 04.12.16 23:37 j...@i...pl
- 04.12.16 23:42 j...@i...pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
Najnowsze wątki
- 2025-01-30 Gdańsk => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-30 Zielona Góra => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-30 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2025-01-30 DeepSeek nie lubi gadać o polityce
- 2025-01-30 Błonie => Administrator systemów <=
- 2025-01-30 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-30 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-30 Faktura z czech.
- 2025-01-29 "Zorganizowana Grupa Przestępcza" poczeka na decyzję o ekstradycji z UK na wolności [RARS]
- 2025-01-29 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-29 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-29 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-29 Poznań => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-29 Warszawa => Developer Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations (D36
- 2025-01-29 Warszawa => Junior Rekruter <=