-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!enother.net!enother.net!enother.net!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-medi
a.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.
pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <583ca6d0$0$5150$65785112@news.neostrada.pl>
<o1jvfu$gfh$1@node2.news.atman.pl>
<583ee1be$0$663$65785112@news.neostrada.pl>
<74af1txgbzfj$.x25cxwxxjadk$.dlg@40tude.net>
<583ff2b5$0$5144$65785112@news.neostrada.pl>
<b...@g...com>
In-Reply-To: <b...@g...com>
Subject: Re: Tylko 2 opony zimowe + 2 letnie - sytuacja awaryjna - co robić
Date: Fri, 2 Dec 2016 10:44:48 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 18
Message-ID: <58414291$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.154.184
X-Trace: 1480671889 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 651 83.30.154.184:50044
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2108
X-Received-Body-CRC: 2992140887
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2594085
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Przemyslaw P." napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:b9c550dd-3a8d-419a-af86-600987072d02@go
oglegroups.com...
>We wtorek wracałem do Łodzi Masterem w podobnej konfiguracji opon:
>przód nowe zimowki, na tyle przyzwoite letnie. Pogoda była typowo
>zimowa, jezdnia >miejscami sporo zasypana. Bus był obciążony, ale
>kiedy trafiłem na zakręt 90 stopni, to przy prędkości poniżej 40km/h,
>to tył stawiało bokiem.
>Spodziewałem się takiej reakcji, więc nie było problemu z opanowaniem
>sytuacji.
>No, ale prędkość względnie mała, sytuacja mnie nie zaskoczyła, a ja
>na codzień jeżdżę RWD.
>Wolałbym nie przerabiać tego przy prędkości dwa razy większej...
Ale ten zakret o 90 stopni, to na tyle lagodny, ze na sucho bys go
przejechal 80 ?
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 02.12.16 10:48 J.F.
- 02.12.16 17:05 Przemyslaw P.
- 02.12.16 17:55 J.F.
- 02.12.16 18:20 Przemyslaw P.
- 04.12.16 23:37 j...@i...pl
- 04.12.16 23:42 j...@i...pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Microsoft Dynamics 365 Business Central <=
- 2024-12-16 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2024-12-16 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-16 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-16 odpowiedzialnosc powodz
- 2024-12-16 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-16 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2024-12-15 (ino)wrocław
- 2024-12-15 Obcinaczki z łapaczem
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112