  • 1. Data: 2011-05-18 08:57:32
    Temat: Tydzień w Szwecji, jaki operator i roaming?
    Od: tepa_killer <w...@g...com>

    Witam

    Na tydzień jade do Szwecji. Chciałbym mieć możliwość dzwonienia do
    rodziny w PL. Mam obecnie simplusa (prepaid) i uważam rozmowy w
    roamingu za strasznie drogie. Prosze polećcie mi operatora, ktorego
    moglbym starter kupic aby dzwonin najtaniej jak sie da do polski. Mam
    kilka starterów Heyah (Tani Roaming w Heyah).Co sądzicie o Heyah?

  • 2. Data: 2011-05-18 09:18:06
    Temat: Re: Tydzień w Szwecji, jaki operator i roaming?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-18 10:57, tepa_killer pisze:
> [...]
    > moglbym starter kupic aby dzwonin najtaniej jak sie da do polski. Mam
    > kilka starterów Heyah (Tani Roaming w Heyah).Co sądzicie o Heyah?

    A ile płacisz w tym heyah? W GaduAir za minutę połączenia do polski
    zapłacisz 1zł z taktowaniem 30/1.

    Czasem tam jeżdżę, ale raczej na krótsze wypady, więc nie mam potrzeby
    kupowania lokalnej karty, aczkolwiek obawiam się, że w prepaidach nic
    tańszego niż te 2,5 korony za minutę do Polski nie znajdziesz.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2011-05-18 12:52:56
    Od: "Agnieszka Ostrowska" <a...@t...pl>

    Użytkownik "tepa_killer" <w...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
> [...]

    > moglbym starter kupic aby dzwonin najtaniej jak sie da do polski. Mam
    > kilka starterów Heyah (Tani Roaming w Heyah).Co sądzicie o Heyah?

    Poszukaj odpowiedzi na pl.rec.zeglarstwo.

    Aga

  • 4. Data: 2011-05-18 14:59:22
    Od: tepa_killer <w...@g...com>

    On 18 Maj, 14:52, "Agnieszka Ostrowska" <a...@t...pl> wrote:
> [...]
    c41g2000yqm.googlegroups.com...
    > Witam

    > Poszukaj odpowiedzi na pl.rec.zeglarstwo.

    ;)
    heh, dobre

    To ktoś odpowie konkretnie na pytanie?Może są tu jacyś znawcy?

  • 5. Data: 2011-05-18 15:01:14
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 18 May 2011 07:59:22 -0700 (PDT), tepa_killer napisał(a):

    > To ktoś odpowie konkretnie na pytanie?Może są tu jacyś znawcy?

    Swoją drogą - masz jakiś zakaz od lekarza sprawdzania cen w cennikach
    operatorów?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Przeczytac pare ksiazek i nie trzeba byc trolem..." - Paweł "robbo"

  • 6. Data: 2011-05-18 15:21:18
    Od: tepa_killer <w...@g...com>

    On 18 Maj, 17:01, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

> [...]
    >
    > --
    > Pozdrowienia, Waldek Godel
    > "Przeczytac pare ksiazek i nie trzeba byc trolem..." - Paweł "robbo"

    nie chce mi się, a wiem , że są wśród was ludzie z dużym
    doświadczeniem

    ja moge pomóc w wyborze dobregooperatora voip bo się na tym znam, ale
    na gsm nie ;)

  • 7. Data: 2011-05-18 16:53:25
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "tepa_killer" <w...@g...com> napisał w wiadomości
    y.googlegroups.com...
    >ja moge pomóc w wyborze dobregooperatora voip bo się na tym znam, ale
    >na gsm nie ;)

    No to wez dowolna szwedzka komorke, ustaw sobie na jakims voipie
    (podejrzewam, ze kont masz od groma) przekazywanie na numer tej komorki i
    rodzinka bedzie do Ciebie dzwonila na numer stacjonarny.
    Ewentualnie moze jakis numer Skype dial in jest w szwecji, albo numer
    dostepowy szwedzkiego voipa i sobie w ten sposob bedziesz dzwonil do PL

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2011-05-18 16:55:16
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2011-05-18 14:52, Agnieszka Ostrowska pisze:
    ).Co sądzicie o Heyah?

    > Poszukaj odpowiedzi na pl.rec.zeglarstwo.

    wobec tego zapraszam Cię na lody, do apteki oczywiście!

  • 9. Data: 2011-05-18 18:02:20
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Wed, 18 May 2011 01:57:32 -0700 (PDT), tepa_killer
    <w...@g...com> wrote:

    Zobacz Comviq Amigos (Tele2), choć nie wiem czy to jeszcze jest. Dynks
    polegał na tym, że po doładowaniu za min. 200 koron miało się bardzo
    tanie rozmowy zagraniczne. Może też jest Lebara. Potem porównaj to z
    roamingiem w PL i wybierz co ci się bardziej opłaca.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 10. Data: 2011-05-18 18:56:55
    Od: "Agnieszka Ostrowska" <a...@t...pl>

    Użytkownik "tepa_killer" <w...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 18 Maj, 14:52, "Agnieszka Ostrowska" <a...@t...pl> wrote:
    [...]

    > ;)
    > heh, dobre

    serio pisałam...
    np.:

    https://groups.google.com/group/pl.rec.zeglarstwo/br
    owse_thread/thread/5eabe10b295337c1/05bd82d4c7f2c4ef
    ?hl=pl&lnk=gst&q=Szwecja+roaming#05bd82d4c7f2c4ef

    Aga