  • 11. Data: 2010-01-07 10:24:07
    Temat: Re: Tyc czy Valeo co wybrać
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Jurand pisze:
    > Użytkownik "michawar" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Tylną kup najtańszą.

    Kupiłemm najtańszą - nie za bardzo pasowała. Poważnie, miała po 2-3mm inne
    wymiary niż oryginał. Nie dała sie sensownie dopasować. Uszczelka była
    z plastiku a nie gumy, przyklejona czymś co puszczało od samego patrzenia.

    Wymieniłem na valeo. Nie do odróżnienia od oryginału. Wręcz podejrzewam
    że wyprodukowane w tej samej fabryce (dokładnie takie same nadlewki itp)

  • 12. Data: 2010-01-07 10:25:55
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    michawar wydusił z siebie te słowy:

    > Druga lampa jest oryginalna Hella w salonie zaśpiewali mi za nią
    > 550zł. Przypominam że chodzi mi o lampę tylną.
    > Pozdrawiam

    ee z tyłem nie ma takich problemów.
    Kup tańsza

    --
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

    Prywatna prosba o rozpowszechnienie tego adresu:
    http://wykręćnumer.pl/

  • 13. Data: 2010-01-07 10:35:11
    Od: to <t...@a...xyz>

    michawar wrote:

    > Druga lampa jest oryginalna Hella w salonie zaśpiewali mi za nią 550zł.
    > Przypominam że chodzi mi o lampę tylną. Pozdrawiam

    To kup używaną.

    --
    cokolwiek

  • 14. Data: 2010-01-07 11:00:55
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Uszkodziłem tylną lampę w Passacie. Sprzedawca zaproponował mi lampę firmy
    > TYC
    > za 160zł lub Valeo za 314zł. Tańsza firma kusi ceną jednak obawiam się że
    > badziewie. Co radzicie którą wybrać ?

    jeżeli to tylna to może być zamiennik lub chyba? lepiej używkę,
    brat

  • 15. Data: 2010-01-07 11:16:18
    Od: "michawar" <m...@p...onet.pl>

    > jeżeli to tylna to może być zamiennik lub chyba? lepiej używkę,
    Za używaną spiewają na szrotach od 150 do 200zł. Obawiam się że mogę mieć
    później problemy np.z parowaniem i klopot będzie z wymianą natomiast nowa to
    nowa. Dlatego nastawiłem się na nową.

  • 16. Data: 2010-01-07 11:52:18
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Za używaną spiewają na szrotach od 150 do 200zł.

    faktycznie przegięcie,

    > Obawiam się że mogę mieć
    > później problemy np.z parowaniem i klopot będzie z wymianą natomiast nowa
    > nowa. Dlatego nastawiłem się na nową.

    to bierz nowy zamiennik i będzie OK,
    brat

  • 17. Data: 2010-01-07 15:59:30
    Od: "michawar" <m...@p...onet.pl>

    Lampa już kupiona - Valeo.

  • 18. Data: 2010-01-07 17:02:07
    Od: Kwik <k...@n...pl>

    michawar pisze:
    > Lampa już kupiona - Valeo.
    > Pozdrawiam

    IMO dobrze zrobiles.
    Kupilem kiedys wlasnie Depo i do konca uzytkowania auta plulem sobie w
    brode. Z kilometra bylo widac ze byla wymieniana, nie dalo sie jej
    dokladnie spasowac. A chcesz jezdzic autem ze 3 lata, to kupa czasu.

    Kwik

  • 19. Data: 2010-01-07 17:15:04
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    czw, 07 sty 2010 o 17:02 GMT, Kwik napisał(a):

> [...]
    > brode. Z kilometra bylo widac ze byla wymieniana, nie dalo sie jej
    > dokladnie spasowac. A chcesz jezdzic autem ze 3 lata, to kupa czasu.

    Ale mowa jest o Tyc a nie Depo, ja kiedys kupowalem do A3 tylne lampy, z
    rozeznania jakie zrobilem na forach, ludzie na Depo rzeczywiscie narzekali,
    Tyc byly ok, kupilem Tyc i nie zauwazylem zadnych negatywnych skutkow, nie
    mialem porownania do oryginalnych, bo wymienialem takie tuninkowe na
    standardowe...

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 20. Data: 2010-01-09 15:58:59
    Od: ALGI <a...@N...o2.pl>

    Dnia Thu, 07 Jan 2010 08:39:04 +0100, michawar napisał(a):

> [...]
    > za 160zł lub Valeo za 314zł. Tańsza firma kusi ceną jednak obawiam się że to

    Bierz TYCa.