  • 11. Data: 2019-11-16 16:21:50
    Temat: Re: Twizy w mieście
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-16 15:43, Marcin N wrote:

    > Serio chcesz takiego dla niedoświadczonego kierowcy, który w razie
    > miejskiej stłuczki zapewne poważnie ucierpi w tak malutkim pojeździe?
    >
    > No nie wiem...

    To TIRa ma jej kupić?

  • 12. Data: 2019-11-16 16:32:36
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-16 16:09, Mateusz Viste wrote:

    > Samochód nie wchodzi w grę, bo mowa o trzynastoletniej dziewczynce.
    >
    > Ja sam nigdy nie puściłbym trzynastoletniej córki samopas w drogę w
    > jakimkolwiek pojeździe mechanicznym, no ale skoro Michał uparł się, że
    > będzie sama jeździć, a autobusem jej najwidoczniej nie przystoi, to może
    > ten Twizy (45) nie taki zły... Tylko czy w PL dziecko może tym samo
    > jeździć? Prędkość niby jak motorower, ale wymiary i waga nie do końca.

    No i popatrzcie jaki ten kraj biedny mentalnie.

  • 13. Data: 2019-11-16 17:04:58
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 16 Nov 2019 15:51:27 +0100, Marcin N

    > Otóż to: na skuterze można ucierpieć poważnie.
    > Znacznie poważniej niż w samochodzie w podobnej sytuacji.

    czemu zatem twierdzisz że w tym "samochodzie" jest bardziej niebezpiecznie
    niż na typowym skuterze czy rowerze? Mał to było poważnych wypadków na
    ścieżce rowerowej jak się z przeciwka jadący walnęli albo jak pieszy wlazł
    pod koła? Przy jeździe rowerem po ulicy nawet nie wspominam...

    > Porównanie do roweru nie na miejscu,
    > bo prędkości zupełnie inne.

    Przecież ta słabsza wersja jedzie 45/h a w momencie zderzenia zakładam jest
    mniej (bo się jednak hamuje). Tu są dodatkowo pasy i jeszcze poduszka
    powietrzna. Wiesz, jak ktoś ma niefarta to i palec sobie w tyłku złamie.
    Patrz Schumacher, jeździł >300/h w bolidzie F1 a zrobił sobie szkodę na
    stoku narciarskim przy jakiejś absurdalnie niskiej prędkości (a był w
    kasku, pewnie wcale nie tanim).

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 14. Data: 2019-11-16 17:19:16
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2019-11-16 o 17:04, Myjk pisze:
> [...]
    > Patrz Schumacher, jeździł >300/h w bolidzie F1 a zrobił sobie szkodę na
    > stoku narciarskim przy jakiejś absurdalnie niskiej prędkości (a był w

    Jesteś dorosły. Tak mniemam z wieku Twojej córki. Jeśli chcesz ją
    narażać na niebezpieczeństwo - nie moja sprawa. Nie ja będę po niej płakał.

    Niespecjalnie zrozumiałeś, co pisałem - ale to też nie mój problem.

    --
    MN

  • 15. Data: 2019-11-16 17:25:33
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 16 Nov 2019 17:19:16 +0100, Marcin N

    > Jesteś dorosły. Tak mniemam z wieku Twojej córki. Jeśli chcesz ją
    > narażać na niebezpieczeństwo - nie moja sprawa. Nie ja będę po niej płakał.
    > Niespecjalnie zrozumiałeś, co pisałem - ale to też nie mój problem.

    Odnoszę podobne wrażenie że nie czytasz co się pisze. Poruszanie się takim
    pojazdem w wieku 14+ lat nie niesie większego zagrożenia niż jazda skuterem
    czy rowerem (które nie wymagają PJ) a dają znacznie mniejsze zabezpieczenie
    dla ciała w ramach wypadku (gdzie nawet mokra jezdnia czy podmuch od
    przejeżdżającego samochodu mogą spowodować wywrotkę) szczególnie że mowa o
    drogach osiedlowych maksymalnie lokalnych z jednym pasem w każdą stornę.
    Ponownie powtarzam, w życiu bym dziecka tym nie puścił na "szosę".

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 16. Data: 2019-11-16 17:26:46
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 16 Nov 2019 16:32:36 +0100, kk

    > No i popatrzcie jaki ten kraj biedny mentalnie.

    Wyjątkowo. Jeszcze niektórzy myślą,
    że na autostradę ją w tym wystawię...

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 17. Data: 2019-11-16 19:26:18
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-16 17:19, Marcin N wrote:

    > Jesteś dorosły. Tak mniemam z wieku Twojej córki. Jeśli chcesz ją
    > narażać na niebezpieczeństwo - nie moja sprawa. Nie ja będę po niej płakał.
    >
    > Niespecjalnie zrozumiałeś, co pisałem - ale to też nie mój problem.

    Ktoś zrozumiał?

  • 18. Data: 2019-11-16 19:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    > https://youtu.be/qdYAAE46-YA
    >
    > taki se filmik

    Miałes kupe w gaciach?

    Bo napierdalasz po tych pasach lewo prawo jakbys miał...
    Dodatkowo masz złe nawyki w uzytkowaniu kierunkowskazu - kierunkowskaz ma
    sygnalizowac zamiar a ty go właczasz w tym samym momencie jak zaczynasz
    zmieniac pas albo jak juz stoisz na skrzyzowaniu. Wtedy to za
    przeproszeniem: po chuj?

    - w 2:35 uciałes film bo tych rowerzystów na pasach ominałes czy ledwo
    wyhamowałes?

    A tak w ogole to akurat na tym filmie nie widac w sumie plusów tego auta
    - jedziesz tak samo jak inni (tylko ze napierdalasz po pasach jak głupi
    przedstawiciel), wjezdzasz w te same miejsca co inni - jakbys chociaz ze
    dwa korki chodnikiem wyminał... ;-PPPP

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie

  • 19. Data: 2019-11-16 21:54:52
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-16 19:59, Budzik wrote:
> [...]
    > - jedziesz tak samo jak inni (tylko ze napierdalasz po pasach jak głupi
    > przedstawiciel), wjezdzasz w te same miejsca co inni - jakbys chociaz ze

    To nie mój przejazd.

  • 20. Data: 2019-11-17 06:56:24
    Od: Peter <p...@o...pl>

    W dniu 2019-11-16 o 10:36, kk pisze:
    > https://youtu.be/qdYAAE46-YA
    >
    > taki se filmik

    no i git fajnie jest, a nie jak słysze w teście skody kamiq: "mały
    miejski samochód"

    znajomy kupił smarta for2 I dizel za 800ejro i to jest mały miejski
    IDEALNY samochód

    kurwa takie czasy że samochody co raz większe a rodziny co raz mniejsze