  • 1. Data: 2019-11-16 10:36:31
    Temat: Twizy w mieście
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    https://youtu.be/qdYAAE46-YA

    taki se filmik

  • 2. Data: 2019-11-16 11:21:21
    Temat: Re: Twizy w mieście
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2019-11-16 o 10:36, kk pisze:
    > https://youtu.be/qdYAAE46-YA
    >
    > taki se filmik
    Małym bym tak nie szalał;) ale do kręcenia się w pojedynkę wydaje się
    być ok.
    Przy pałowaniu na ile ci zasięgu na oko wystarczy?

  • 3. Data: 2019-11-16 11:35:34
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    kk pisze:
    > https://youtu.be/qdYAAE46-YA
    >
    > taki se filmik

    Właśnie taki se, pokazuje dokładnie że jego małość i elektryczność nic
    nie daje w sprawności poruszania się po mieście, szybszy jest tylko
    dlatego że ławie przepisy i jedzie szybciej niż pozwalają.
    .
    --
    Sprawdzone przez Kaspersky Anti-Virus

  • 4. Data: 2019-11-16 12:54:05
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 16 Nov 2019 11:35:34 +0100, cyklista

    > Właśnie taki se, pokazuje dokładnie że jego małość i elektryczność nic
    > nie daje w sprawności poruszania się po mieście, szybszy jest tylko
    > dlatego że ławie przepisy i jedzie szybciej niż pozwalają.

    Zamazanie prędkościomierza poziom master. ;)

    Niemniej córce chyba taki kupię za 3 lata
    do dojazdów do szkoły/treningi.

    Ps. Ten Twizzy to chyba po przejściach jakichś,
    bo kierownica przekoszona w lewo. :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 5. Data: 2019-11-16 15:43:13
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2019-11-16 o 12:54, Myjk pisze:

    > Niemniej córce chyba taki kupię za 3 lata
    > do dojazdów do szkoły/treningi.

    Serio chcesz takiego dla niedoświadczonego kierowcy, który w razie
    miejskiej stłuczki zapewne poważnie ucierpi w tak malutkim pojeździe?

    No nie wiem...

    --
    MN

  • 6. Data: 2019-11-16 15:47:46
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 16 Nov 2019 15:43:13 +0100, Marcin N

    > Serio chcesz takiego dla niedoświadczonego kierowcy, który w razie
    > miejskiej stłuczki zapewne poważnie ucierpi w tak malutkim pojeździe?
    > No nie wiem...

    Nie bardziej ucierpi niż na rowerze/skuterze.
    Zresztą to tylko na lokalne drogi a nie na szosy.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 7. Data: 2019-11-16 15:51:27
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2019-11-16 o 15:47, Myjk pisze:
    > Sat, 16 Nov 2019 15:43:13 +0100, Marcin N

    > Nie bardziej ucierpi niż na rowerze/skuterze.
    > Zresztą to tylko na lokalne drogi a nie na szosy.

    Otóż to: na skuterze można ucierpieć poważnie. Znacznie poważniej niż w
    samochodzie w podobnej sytuacji.

    Porównanie do roweru nie na miejscu, bo prędkości zupełnie inne.

    --
    MN

  • 8. Data: 2019-11-16 16:09:02
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2019-11-16 o 15:51 +0100, Marcin N napisał:

    > Otóż to: na skuterze można ucierpieć poważnie. Znacznie poważniej niż
    > w samochodzie w podobnej sytuacji.

    Samochód nie wchodzi w grę, bo mowa o trzynastoletniej dziewczynce.

    Ja sam nigdy nie puściłbym trzynastoletniej córki samopas w drogę w
    jakimkolwiek pojeździe mechanicznym, no ale skoro Michał uparł się, że
    będzie sama jeździć, a autobusem jej najwidoczniej nie przystoi, to może
    ten Twizy (45) nie taki zły... Tylko czy w PL dziecko może tym samo
    jeździć? Prędkość niby jak motorower, ale wymiary i waga nie do końca.

    Mateusz

  • 9. Data: 2019-11-16 16:10:52
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-16 11:21, sirapacz wrote:

    > Małym bym tak nie szalał;) ale do kręcenia się w pojedynkę wydaje się
    > być ok.
    > Przy pałowaniu na ile ci zasięgu na oko wystarczy?

    Nie mam pojęcia, ale myślę, że tak jak w każdym innym samochodzie zrobi
    się wir w .. akumulatorze

  • 10. Data: 2019-11-16 16:20:49
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-16 12:54, Myjk wrote:
    > Sat, 16 Nov 2019 11:35:34 +0100, cyklista

    > Zamazanie prędkościomierza poziom master. ;)

    No cóż, zaczęło się jak osiągnął 51 to chyba rozsądnie zakryć. Dzisiaj
    jakieś pojeby na osiedlu mierzyły. Rozgoniłbym. Do łopaty zagonił, drogi
    budować, śmieci sprzątać a nie na koszt społeczeństwa wczesną emeryturkę
    finansować.

    > Niemniej córce chyba taki kupię za 3 lata
    > do dojazdów do szkoły/treningi.

    80 czy 45?

    > Ps. Ten Twizzy to chyba po przejściach jakichś,
    > bo kierownica przekoszona w lewo. :P

    Nie przejmuj się