    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [Twizy] Bagażnik na kluczyk
    Date: Mon, 4 Apr 2022 16:54:40 +0200

    Hello ii,

    > To musimy poczekać, Twizy dopiero od 10 lat jest produkowany :-)

    Ale do starszego Twizy musisz kupić nowy akumulator.

    > Jak będziesz jeździł zimą i w deszczu?

    Patrz podkreślone. Dla mnie Twizy to obudowany motorower.

    > Jak do wymiany to takie używki są za <10k PLN . Średnio 26 kosztuje
    > egzemplarz z akumulatorem w dobrym stanie, np wymienionym. Ale i za 13,5
    > bywają.

    Ale to nadal horrendalna cena za 10-letni motorower z daszkiem

    > To chyba ta od sąsiada :-)

    Nie. Tak kupiłem 3 lata temu. Jeździ.

    > I to ma być miejski samochód? Sportowy? O czym my tu.

    I jaka dla mnie różnica? To jest po prostu samochód. Którym mogę
    pojechać zarówno do sklepu jak i na drugi koniec Polski z bagażami.
    Żwawo się na autostradzie od asfaltu odpycha.

    A jak będę chciał kolejny wózek na zakupy, to znów poszukam jakiegoś
    C2 lub czegoś podobnego za 3kPLN. Jak Twizy ze sprawnym akumulatorem
    zejdzie do tego poziomu, to wybiorę Twizy.

    --
    Best regards,
    RoMan