  • Data: 2011-01-16 14:23:49
    Temat: Re: Twardziel na system
    Od: akanid <a...@f...email> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-16 15:08, ToMasz pisze:
    > no to zrób tak, ze na dysku systemowym będziesz miał mało istotne dane,
    > i postaw raida0. nawet programowego, nawet na 4 dyskach...

    to teraz mam raida 0 (sprzętowego). jeno dyski 2x160GB są już z leksza
    leciwe (chodzą na 5400rpm!) i zwykły zewnętrzny dysk (co prawda na
    eSATA) z nowej epoki 2TB jest szybszy jak te 2. a 4 dyski w raidzie to
    już lekka przesada :-). Zaczyna mnie już to wkurzać bo komp wcale nie
    taki stary i zły (Q9550 2,8GHz, GTX260, 4GBram)a odpala się dłuuuugo.

    A podział na dane istotne, nieistotne stosuję już dość dawno. Na tym
    dysku ma siedzieć sys, oprogramowanie i katalog STEAM-a. Jak się coś
    spapra to se zawsze mogę na nowo ściągnąć.

    akanid