  • Data: 2014-03-11 17:23:21
    Temat: Re: Tvn Turbo Usterka
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik wrote:
    > Między innymi dlatego twierdzę że program jest dla kretynów. Chociaż
    > kilka odcinków oglądałem i się uśmiałem. Jak wody na działce
    > wahadełkiem szukali, jak odpromieniali mieszkanie. Kilka razy było
    > tak że zleceniodawca wymusił czas skończenia pracy. Wykonawca podawał
    > ile czasu potrzebuje a jakaś laska twierdziła że musi być polowa tego
    > czasu. Chwytami poniżej pasa było unieruchamianie pilotem samochodu
    > po naprawie.

    dokładnie...

    moim zdaniem to były ustawki bo obawiam sie że publikacja tego materiału w
    przypadku przypadkowego człowieka skończyła by sie pozwem i sporym
    odszkodowaniem za naruszenie dóbr osobistych.

    Praktycznie można każde urządzenie tak zepsuć że fachowiec za boga nie
    wymyśli o co chodzi.

    to tak jakby przeprogramować komputer w prace albo losowo pozamieniać
    kabelki złaczach...

    każdy serwisant zakłada, że skoro coś działało to sie zepsuło a nie że ktoś
    dokonał celowego złośliwego sabotażu.