  • Data: 2014-03-11 12:20:42
    Temat: Re: Tvn Turbo Usterka
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 10 marca 2014 15:16:35 UTC+1 użytkownik SW3 napisał:
    > Szkoda tylko, że czasem robią taką "usterkę" jaka w naturalnych warunkach
    >
    > nie ma szansy się zdarzyć. Np. poprzepinane kable _wewnątrz_ urządzenia.
    >
    > Czy jak komuś niedomaga, żeby być w temacie grupy, samochód to pierwsze co
    >
    > sprawdza to to czy kable się nagle nie pozamieniały?
    >

    > Tu opis takiej "naturalnej" usterki:
    >
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic97311.html
    >

    > --
    >
    > SW3
    >
    > ----
    >
    > Państwo to wielka fikcja, dzięki której każdy usiłuje żyć kosztem innych.
    >
    > /Bastiat

    Między innymi dlatego twierdzę że program jest dla kretynów. Chociaż kilka odcinków
    oglądałem i się uśmiałem. Jak wody na działce wahadełkiem szukali, jak odpromieniali
    mieszkanie. Kilka razy było tak że zleceniodawca wymusił czas skończenia pracy.
    Wykonawca podawał ile czasu potrzebuje a jakaś laska twierdziła że musi być polowa
    tego czasu. Chwytami poniżej pasa było unieruchamianie pilotem samochodu po naprawie.