  • 1. Data: 2010-12-18 18:55:05
    Temat: Turbodekoder a zwykły nbox HDTV recorder
    Od: "Piter S." <p...@p...onet.pl>

    Witam,
    jak rozpoznać czy otrzymałem zgodnie z umową Turbodekoder czy zwykły nbox
    HDTV recorder?
    Z pierwszego kontaktu wygląda identycznie (porównuję u kolegi) i ma takie
    samo menu. Na opakowaniu nie ma nic w tej sprawie.
    Czy rzeczywiście dostałem Turbo?

    --
    Piotr

  • 2. Data: 2010-12-18 19:11:48
    Temat: Re: Turbodekoder a zwykły nbox HDTV recorder
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2010-12-18 19:55, Piter S. napisal (a):
> [...]
    > Z pierwszego kontaktu wygląda identycznie (porównuję u kolegi) i ma
    > takie samo menu. Na opakowaniu nie ma nic w tej sprawie.

    Najszybciej to po nr seryjnym. Nr ser. turbo zaczyna się na C. A tak w
    ogóle to nie są identyczne. Inna płyta główna (inny rozkład złącz z
    tyłu), matowa obudowa, hdd w wersji eco 5400obr (cichy), zapakowany w
    czarny karton (recorder ma czarno-pomarańczowy). Oprogramowanie zależy
    od tego czy zapłaciłeś za wersję turbo czy nie. Na obydwu może być ten
    sam soft. Jeśli zapłaciłeś za turbo to powinieneś mieć inne
    oprogramowanie no i odblokowany cały HDD 500GB.

  • 3. Data: 2010-12-19 17:22:01
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 19 Dec 2010 18:23:56 +0100, pawell32 napisał(a):

    > nie prawda, tzn. nie do końca.
    > dekodery z nową płytą mają inny zasilacz 12V, a stare 12 i 5v, zatem
    > inny wtyk.

    to jest trzeci rodzaj prawdy. Stare n-recordery mają czteropinową wtyczkę,
    ale jest tam wyłącznie 12V

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 4. Data: 2010-12-19 17:23:56
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 18.12.2010 20:11, [MF] PL pisze:

> [...]

    nie prawda, tzn. nie do końca.
    dekodery z nową płytą mają inny zasilacz 12V, a stare 12 i 5v, zatem
    dekoder turbo pvr to TYLKO nowa płyta, a pvr może być jedna lub
    druga, różni się oprogramowaniem, które dekoder pobiera w ciągu
    24H. poza tym turbo ma 500GB, a nie 250 - co jest wypisane na opakowaniu
    i na umowie.
    jeżeli w ciągu 2 dni nie otrzymasz komunikatu o zmianie oprogramowania
    i nie zmieni się menu (jest jak to okreslają trójwymiarowe),
    to zadzwoń.

    --
    ozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 5. Data: 2010-12-19 17:38:47
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 19.12.2010 18:22, Waldek Godel pisze:

    > to jest trzeci rodzaj prawdy. Stare n-recordery mają czteropinową wtyczkę,
    > ale jest tam wyłącznie 12V

    jesteś pewien, że tam jest tylko 12V?

    --
    Pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 6. Data: 2010-12-19 17:47:05
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 19 Dec 2010 18:38:47 +0100, pawell32 napisał(a):

    > jesteś pewien, że tam jest tylko 12V?

    tak, bo nawet kiedyś zasilałem z innego zasilacza jak podejrzewałem
    oryginalny o awarię.
    Zresztą jak spojrzysz na zasilacz, to ma on opisane dokładnie napięcia
    wejściowe i wyjściowe - 5V tam nie znajdziesz.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 7. Data: 2010-12-19 17:54:29
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 19.12.2010 18:47, Waldek Godel pisze:

> [...]
    > Zresztą jak spojrzysz na zasilacz, to ma on opisane dokładnie napięcia
    > wejściowe i wyjściowe - 5V tam nie znajdziesz.

    widać pomyliłem z innym, który ma taki sam wtyk ;-)

    --
    Pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 8. Data: 2010-12-19 18:43:38
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2010-12-19 18:23, pawell32 napisal (a):

    > nie prawda, tzn. nie do końca.

    Bardzo proszę zacytuj chociaż jedną nieprawdę, którą napisałem. Podałem
    tylko kilka odróżniających je cech. Nie pisałem, że wszystkie.

  • 9. Data: 2010-12-19 18:54:50
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 19.12.2010 19:43, [MF] PL pisze:

    > Bardzo proszę zacytuj chociaż jedną nieprawdę, którą napisałem. Podałem
    > tylko kilka odróżniających je cech. Nie pisałem, że wszystkie.

    napisałem, odnośnie płyty głównej.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux