  • 1. Data: 2010-12-18 21:17:16
    Temat: n-box na dwa TV
    Od: "Piter S." <p...@p...onet.pl>

    Witam,
    dotychczas miałem Polsat Cyfrowy i dokoder Samsunga. Do niego podłączone
    było TV po kablu HDMI i drugi telewizor po SCART. Dało się wówczas oglądać
    ten sam program w dwóch pokojach.
    Teraz mam n-boxa i ten manewr sie nie udał. Albo oglądam po HDMI albo po
    SCART (zmieniając rozdzielczości na panelu).
    Czy można jakoś tak podłączyć dwa telewizory (jeden ma HDMI drugi SCART),
    aby można było na obu oglądać ten sam program?

    --
    Piotr

  • 2. Data: 2010-12-18 21:28:45
    Temat: Re: n-box na dwa TV
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Piter S." <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Czy można jakoś tak podłączyć dwa telewizory (jeden ma HDMI drugi SCART),
    > aby można było na obu oglądać ten sam program?

    Tak.
    Oba po scart.

  • 3. Data: 2010-12-18 21:39:24
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2010-12-18 22:17, Piter S. napisal (a):
> [...]
    > Czy można jakoś tak podłączyć dwa telewizory (jeden ma HDMI drugi SCART),
    > aby można było na obu oglądać ten sam program?

    HDMI + component
    splitter hdmi
    splitter scart

  • 4. Data: 2010-12-22 15:13:13
    Od: Miki <m...@n...eu>

    Mozna bez problemu i to po HDMI...
    Urzadzonko to splitter firmy Aten....Mam do niego podlaczony n-box
    recorder (poprzednio bialas) i idzie poprzez HDMi do LCD w jednym pokoju
    2 m a w drugim az 17 metrow i od 2 lat zero problemow i jakosc doskonala...