-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!enother.net!enother.net!enother.net!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-medi
a.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.
pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Turbo czy nie turbo.
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <8...@g...com>
From: Trybun <c...@j...ru>
Date: Mon, 14 Nov 2016 09:02:50 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:45.0) Gecko/20100101 Thunderbird/45.4.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <8...@g...com>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 24
Message-ID: <58296f9f$0$15210$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: user-188-33-143-116.play-internet.pl
X-Trace: 1479110559 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15210 188.33.143.116:1899
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1867
X-Received-Body-CRC: 2543220729
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2592583
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2016-11-13 o 17:48, Bolko pisze:
> Dalszy ciąg moich wywodów na temat spalania :)
>
> Mam Seata 1,4 8V 60 KM spalanie 9 litrów na 100 km
> Przez dwa lata żona miała służbową Octavie
> czyli Octavia 1,4 TSI 140KM i spalanie było coś 7,5 litra na 100 km
> W obu przypadkach styl jazdy podobny bo też mogłem kierować tym autem :)
>
> Mając Turbo oszczędzam 1,5 litra x 4,5 zł = 7 zł/100 km
>
> Czyli przy przelocie 150 kkm oszczędzam 10 kzł.
> Łażąc po forach wychodzi na to że nowa turbina to koszt 2,2 kzł + robota.
>
> Dobrze liczę czy coś jeszcze trzeba uwzględnić z racji posiadania Turbo?
>
> ps
> kwestie przyjemności z jazdy odstawiam na bok
> liczę tylko co mi się bardziej opłaca
Zdecydowanie turbo. Tylko co to może mieć wspólnego z oszczędnościami na
paliwie? Jak widać Seat i Octavia to dwa zupełnie inne silniki, a więc z
czego pomysł że to turbo robi różnicę na korzyść w spalaniu?
Następne wpisy z tego wątku
- 14.11.16 09:03 Trybun
- 14.11.16 13:11 Budzik
- 14.11.16 13:41 J.F.
- 14.11.16 14:11 nadir
- 14.11.16 23:04 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 15.11.16 09:49 p...@g...com
- 15.11.16 10:30 J.F.
- 15.11.16 19:40 LEPEK
- 15.11.16 21:06 e-Shrek
- 15.11.16 21:07 e-Shrek
- 16.11.16 18:45 m4rkiz
- 16.11.16 20:32 e-Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=