  • 21. Data: 2011-09-18 20:28:01
    Temat: Re: Turbo Kamera - jakość paliw
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > W urzędach i tak już są kolejki, na załatwienie różnych formalności nieraz
    > trzeba odczekać swoje bo formalności jest po sufit.

    Chyba cos ci sie pokickalo. Tusk w 4 lata zatrudnil okolo 70tys. nowych
    urzednikow, bo za jego kadencji wzrosla ilosc formalnosci ? He he, dobre.
    Razem to juz jest armia 500tys. Ludzi , ktorzy nie biora udzialu w PKB, ale
    dostaja pensje z twoich podatkow, ktore mozna by zagospodarowac znacznie
    rozsadniej. Chyba przyznasz, ze sensu to nie ma zadnego.... tzn jest, ci
    nowo zatrudnieni to jego potencjalny elektorat. Sprytne, nie ?

    sz.

  • 22. Data: 2011-09-18 20:37:22
    Temat: Re: Turbo Kamera - jako?? paliw
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 18-09-2011 20:28, szufla pisze:

    > Chyba cos ci sie pokickalo. Tusk w 4 lata zatrudnil okolo 70tys. nowych
    > rozsadniej. Chyba przyznasz, ze sensu to nie ma zadnego.... tzn jest, ci
    > nowo zatrudnieni to jego potencjalny elektorat. Sprytne, nie ?

    ROTFL z tym elektoratem grubo pojechałeś.
    Generalnie wiadomo, że wszystko to wina Tuska.
    Dzisiaj na konwencji PiSu jakiś hodowca papryki miotał się, jak to jest
    źle, bo stracił zbiory przez burzę i wiatr które ściągnął na niego Tusk.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 23. Data: 2011-09-18 21:06:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 18 Sep 2011 19:14:13 +0200, DoQ napisał(a):

    > Jakość generalnie nie jest zła, gdzieś może zdarzy się sporadyczna
    > wpadka i do tego trzeba powoływać zespół mobilnych kontrolerów 24h/7d?
    > Trochę brakuje tu logiki.

    Jak przyjdzie kontrola, wlepi solidna kare, to wpadek bedzie mniej.
    A jak nie przyjdzie, to bedzie wiecej, chyba ze Orlen umocni pozycje :-)

    J.

  • 24. Data: 2011-09-18 21:13:06
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > ROTFL z tym elektoratem grubo pojechałeś

    Grubo ? Raczej bardzo sensownie bo logika na to wskazuje.

    > Generalnie wiadomo, że wszystko to wina Tuska.

    Nie, skad. 70tys nowych urzedasow to jego zasluga :)

    > Dzisiaj na konwencji PiSu jakiś hodowca papryki miotał się, jak to jest
    > źle, bo stracił zbiory przez burzę i wiatr które ściągnął na niego Tusk.

    Nie znam sie na uprawie papryki i nie slyszalem tej wypowiedzi ale jest
    bardzo duze prawdopodobienstwo, ze ty jako wyznawca jedynie slusznej opcji
    po prostu zle ja zinterpretowales.

    sz.

  • 25. Data: 2011-09-18 21:14:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 18 Sep 2011 18:47:50 +0200, DoQ napisał(a):

    > W urzędach i tak już są kolejki, na załatwienie różnych formalności
    > nieraz trzeba odczekać swoje bo formalności jest po sufit. A Ty
    > chciałbyś jeszcze odesłać część urzędników na wyjazdy w teren, do

    Zaraz zaraz - przeciez tu akurat pisze o innych urzednikach.
    Ale akurat jakbym odeslal, to by rzad mial dwa wyjscia:
    a) podniesc podatki,
    b) uproscic formalnosci.

    Wiec moze by to na dobre wyszlo.

    > (najczęściej) oszołomów którym "coś się wydaje". Ciekawe jak sobie
    > wyobrażasz zachować dotychczasową wydajność bez zatrudnienia armii
    > kontrolerów, przy zachowaniu 160h/mies i dodatkowymi formalnościami
    > związanymi z kontrolami.
    > Jesteś wyznawcą utopijnych pomysłów Korwina?

    Sprawdz najpierw co te urzedy robia. Moze i tak robia kontrole.
    To nie lepiej zeby robili tam gdzie maja sygnal ze jest cos podejrzanego ?

    J.

  • 26. Data: 2011-09-18 21:41:01
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 18-09-2011 21:13, szufla pisze:
    > Grubo ? Raczej bardzo sensownie bo logika na to wskazuje.

    Serio? Nabór do służby cywilnej dokonywany jest wg. przynależności
    partyjnej? Przeprowadziłeś jakąś sondę wyborczą wśród urzędników?

    > Nie, skad. 70tys nowych urzedasow to jego zasluga :)

    Nie no, przyjdzie następny rząd i zredukuje - tak przynajmniej obiecuje!

    No skąd...rząd Tuska ma złą passę!
    http://www.tvn24.pl/28377,1717826,0,1,paprykarz-poli
    tyczny,fakty_wiadomosc.html
    Panie Premierze jak żyć?!

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 27. Data: 2011-09-18 22:09:46
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Serio? Nabór do służby cywilnej dokonywany jest wg. przynależności
    > partyjnej? Przeprowadziłeś jakąś sondę wyborczą wśród urzędników?

    Przynaleznosc partyjna to sie uwidacznia po zatrudnieniu i moze sie zmienic
    po zwolnieniu. Chyba cos malo kumaty jestes, skoro nie rozumiesz tak
    prostych relacji srodowiskowo-spolecznych.

    > Nie no, przyjdzie następny rząd i zredukuje - tak przynajmniej obiecuje!

    Pewnie nie zredukuje z wiadomych przyczyn, tylko kto ich najpierw zatrudnil,
    a raczej za czyim pozwoleniem ?

    > No skąd...rząd Tuska ma złą passę!
    > http://www.tvn24.pl/28377,1717826,0,1,paprykarz-poli
    tyczny,fakty_wiadomosc.html
    > Panie Premierze jak żyć?!

    Nie ma tam calej wypowiedzi tylko wyrwane fragmenty.
    To jest lepsze, tylko potraktuj z luzem :)
    http://www.youtube.com/watch?v=UPs5nCTxC3Y&feature=r
    elmfu

    sz.

  • 28. Data: 2011-09-18 22:32:03
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    > Jak bys zobaczył, co się stało z silnikiem, to nie dziwiłbyś się, że
    > podejrzewałem paliwo... A, że tylko mój? Nie kazdy wyjeżdża paliwo
    > niemal do zera i tankuje pod korek. Nie każdy jeździ szybko, zmuszając
    > silnik do bardziej wytężonej pracy. Tysiąc samochodów przy jeździe
    > miejskiej nie odczuje wyższej temperatury spalania, tysiąc pierwszy na
    > autostradzie wypali tunel w głowicy.

    Problem zazwyczaj jest taki, że to że padło tu i teraz wcale nie oznacza
    że to ostatnio zatankowane paliwo było winne.
    Problemem będzie raczej regularne tankowanie jakiś alchemicznych
    wynalazków aż w końcu silnik powiedział dość.

    Bo fakt, że dzisiejsze silniki sterowane sondą lambda pewnie
    przynajmniej zapalą MIL jeżeli z paliwem jest coś bardzo nie tak,
    chociaż to już może zależeć od konkretnych rozwiązań w ECU.

    > Jasne. Tylko że paliwo zostało przebadane przez laboratorium
    > (nieautoryzowane) i zawierało dziwne domieszki (m.in. ON i aceton).
    > Niestety - w sprawach paliw tylko wyniki autoryzowanych laboratoriów
    > są brane pod uwagę. I tylko przy pobraniu próbki zgodnie z procedurą.
    > A to nastąpiło miesiąc po zdarzeniu.
    >
    > Nie było żadnego sposobu na zmuszenie właściwych organów do pobrania
    > próbki paliwa tuż po zdarzeniu.

    Taki ból jest ogólnie przy wszystkich sprawach cywilnych.
    Sam musisz zgromadzić dowody i generalnie nikt Ci w tym nie pomoże.

  • 29. Data: 2011-09-18 23:29:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Taki ból jest ogólnie przy wszystkich sprawach cywilnych.
    > Sam musisz zgromadzić dowody i generalnie nikt Ci w tym nie pomoże.

    Żaden urok, tylko choroba tego państwa.
    Że ofiara oszustwa musi coś udowadniać, a winowajca jest kryty.

  • 30. Data: 2011-09-18 23:50:36
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-09-18 23:29, Cavallino pisze:

    > Żaden urok, tylko choroba tego państwa.
    > Że ofiara oszustwa musi coś udowadniać, a winowajca jest kryty.

    Zasadniczo jest to prawidłowo - ciężar dowiedzenia winy leży na tym
    który rzuca oskarżenie. Trudno żeby miało być odwrotnie.

    Natomiast przydałyby się uprawnione służby, które wykonywałyby takie
    badania na życzenie każdego (oczywiście odpłatnie).
    Wtedy z wynikiem przed sąd i odszkodowanie plus koszty badania można by
    ściągnąć od sprzedawcy.