  • 31. Data: 2011-10-09 17:33:42
    Temat: Re: Turbo Kamera - Mazda
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 09-10-2011 17:24, Karolek pisze:
    > Aby wywalic wszystkie poduszki to nie wystarczy.

    Czyli są trzy opcje:
    1) Facet sam wysadzał poduszki, jedna po drugiej,
    2) Poduszki były w zmowie,
    3) Przyczyną była usterka sterownika poduszek (do którego fizycznie
    podłączone są poduszki) lub fizyczne gmeranie przy nim.

    Skoro nie pasuje Ci pkt. 3 to stawiasz pewnie na 1 lub 2?

    > Za to mozna chyba tego dokonac z poziomu komputera.

    Chyba ATARI.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 32. Data: 2011-10-09 17:38:24
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 09 Oct 2011 17:33:42 +0200, DoQ napisał(a):

> [...]
    > 3) Przyczyną była usterka sterownika poduszek (do którego fizycznie
    > podłączone są poduszki) lub fizyczne gmeranie przy nim.

    Zapomniałeś o brzozie wyskakującej znienacka z mgły helowej

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 33. Data: 2011-10-09 17:39:48
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 09 Oct 2011 16:43:30 +0200, DoQ napisał(a):

    > Jak widzisz, dzięki nim uzyskujesz milisekundy ale nie oznacza to że bez
    > ich aktywacji poduszki nie wystrzelą.

    W nowych samochodach wystrzelą jak komputer o tym zdecyduje na podstawie
    danych z wszystkich czujników. I tylko wtedy. Bardzo rzadko wszystkie.

  • 34. Data: 2011-10-09 17:42:52
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 09-10-2011 17:38, Waldek Godel pisze:
    > Zapomniałeś o brzozie wyskakującej znienacka z mgły helowej

    http://imageshack.us/photo/my-images/269/sdmz.jpg/

    "DTC Will Set when The SDM detects a crash of sufficient force to
    warrant activation of the air bag system. (SDM outputs a deployment
    command.)"

    SDM = moduł sterujący AIRBAGami.

    Ale z polskimi fachurami nie ma co dyskutować, są mądrzejsi od
    producenta, tylko później płacz że coś się popsuło.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 35. Data: 2011-10-09 17:43:39
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 09-10-2011 17:39, Waldek Godel pisze:

    > W nowych samochodach wystrzelą jak komputer o tym zdecyduje na podstawie
    > danych z wszystkich czujników. I tylko wtedy. Bardzo rzadko wszystkie.

    Prowadzisz statystykę uszkodzonych modułów?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 36. Data: 2011-10-09 18:31:22
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > A powinna! :))

    W znaczkach mazdy i naklejkach na klapę :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 37. Data: 2011-10-09 18:32:45
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    > Prowadzisz statystykę uszkodzonych modułów?

    Nie, pytał Megrimsa :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 38. Data: 2011-10-09 18:36:32
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 09-10-2011 18:32, kamil/Endurorider.pl pisze:
    > Nie, pytał Megrimsa :)

    No, u Megrimsa powinna wystrzelić przecież jedna - trzeba zrobić
    dochodzenie na koszt Mercedesa dlaczego wystrzeliło kilka ;)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 39. Data: 2011-10-09 19:14:15
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-10-09 15:14, DoQ wrote:
    > A czym się różni wystrzelenie wszystkich poduszek od jednej poduszki?
    > Tym bardziej że moduł jest jeden, wspólny

    Naprawdę przypuszczasz że w tym tajemniczym module jest miejsce na
    pojednycze zwarcie które detonuje wszystkie poduszki?

    a) nie ma. Więc gmeranie nie mogło ich wystrzelić.

    b) jest. Należalo by wywiesić inzynierów Mazdy na suchej gałęzi za
    produkowanie hardware/software niebezpiecznego dla życia.

  • 40. Data: 2011-10-09 19:16:52
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-10-09 15:56, DoQ wrote:
    > W jaki sposób zweryfikować czy ktoś odpiął wtyczkę i wpiął ją z powrotem?

    Jesli odpięcie/podpięcie wtyczki powoduje detonacje jakiejkolwiek
    poduszki w jakiejkolwiek marce samochodu to mamy do czynienia z gorszym
    partactwem niż Henio młotkiem naprawiający katalizator.