  • Data: 2010-04-08 07:28:57
    Temat: Re: Tunery Cyfry+
    Od: rycerz <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dzięki za opinie. W międzyczasie przejrzałem dostępne tunery na
    stronce Cyfry+ i wstępnie wybrałem właśnie Stronga, głównie ze względu
    na liczbę gniazd. Aktualnie używam Fergusona AF-7318UCI, który jednak
    generalnie rozczarowuje. Mam go od 3 lat i już raz był w serwisie, bo
    się podobno przegrzał (!) - naprawa 80 zł. Teraz stasznie zaczął
    rzęzić dźwięk przy odtwarzaniu muzyki, np. w filmach. Nie do
    wytrzymania. Niestety nie można ustawić dźwięku na Dolby, bo wtedy na
    TVN i TVN7 nie mam dźwięku. Czyli gra mono. Przełączanie reaguje dość
    wolno, choć wgrałem najnowszy soft. A do tego wszystkiego EPG działa
    tak sobie i nie na wszystkich kanałach. A ponoć w grudniu Cyfra
    wprowadziła jakieś zmiany w EPG, które rzekomo jest dostępne na cały
    tydzień naprzód. Aha, i jeszcze uprawnienia na kartę nie przechodzą
    bez ingerencji, tzn. jak znikną mi kanały, to muszę ją reaktywować
    przez Internet. Tak więc pomyślałem, żeby wymienić grata na coś od
    Cyfry, gdzie większość problemów powinna zniknąć. Mam nadzieję, że nie
    wpadnę z deszczu pod rynnę...