  • 11. Data: 2009-09-25 07:55:01
    Temat: Re: Tuner do TNK
    Od: Pawel <p...@m...pl>

    Dnia 25-09-2009 o 09:52:35 <a...@p...pl> napisał(a):

    > ci co kupili TNK SD to nadal beda mogli sobie ogladac, bo nikt im nie
    > wylaczy sygnalu az do 20xx (ktoregos tam roku). Tylko pojawia sie
    > dodatkowe kanaly HD na podobnej zasadzie, a do tego potrzebny jest
    > nowy sprzet dvb-s2/mpeg-4 bo stary to tylko dvb-s/mpeg-2.
    >

    > Poza tym coraz wiecej jest programow HD wiec potrzeba nowego sprzetu.
    > Chocby takie niemieckie HD+ za pare euro maja miec troche programow w
    > HD.

    masz racje ale to już realizuje dawno n-ka więc po co ma sobie
    robić problem

    --
    pozdrawiam
    pawel

  • 12. Data: 2009-09-25 21:06:42
    Od: a...@p...pl

    >masz racje ale to już realizuje dawno n-ka więc po co ma sobie
    >robić problem

    a moze tu zrobia tak samo jak planuje TVP-sat? Kanaly na sztuki.
    Pomysl dobry, wiec moze TNK tez bedzie na sztuki.

    --
    ThinkXtra

  • 13. Data: 2009-11-08 08:59:11
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    (...)
    > to co chcesz kupić dobry dekoder np. dreamboxa, azboxa itp.
    > za 1500-2000 bp tyle to kosztuje po to by oglądać kilka
    > kanałów?

    Podepnę się... Dzięki za temat TnK, bo ainteresowałem się nim w kontekscie
    nowej plazmy 42" i poszukiwań sygnału cyfrowego. Widzę, że N-ka bije
    wszystkich na głowę, ale ponieważ z TV-Sat nie miałem wcześniej do
    czynienia, stąd kilka pytań:
    1. czy w TnK jest jakiś sposób na Polasaty sportowe?
    2. czy N i TnK wykluczają się, czy jednak jest coś, że razem jest więcej i
    lepiej?
    3. czy przy N i TnK możne być z monoblock twin i w ten sposób więcej kanałów
    FTA?
    4. ceny cyfr. tunerów są wysokie -od jakiego dostawcy można dość tanio
    wykupić w promocji dobry dekoder?
    Pozdrowionka!

  • 14. Data: 2009-11-08 11:13:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Adax" <A...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czynienia, stąd kilka pytań:
    > 1. czy w TnK jest jakiś sposób na Polasaty sportowe?

    Nie.

    > 2. czy N i TnK wykluczają się

    Nie mają sensu.

    > 3. czy przy N i TnK możne być z monoblock twin i w ten sposób więcej
    > kanałów FTA?

    Tak.

    > 4. ceny cyfr. tunerów są wysokie -od jakiego dostawcy można dość tanio
    > wykupić w promocji dobry dekoder?

    Najtańsze do TnK są poniżej 100 zł (używki).
    Do n i tak trzeba brać dekoder z platformy, inaczej nie działa.

  • 15. Data: 2009-11-08 11:35:37
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    (...)
    > Nie.
    > Nie mają sensu.
    > Tak.
    > Najtańsze do TnK są poniżej 100 zł (używki).
    > Do n i tak trzeba brać dekoder z platformy, inaczej nie działa.

    Dzięki za szybką odp! :)