  • 1. Data: 2009-09-24 19:56:18
    Temat: Tuner do TNK
    Od: forum <f...@g...pl>

    Zupełnie jestem początkujący w temacie TVSat, a postanowiłem zakupić zestaw

    Proszę o opinię.
    Który z poniższych tunerów będzie się nadawał do TNK
    (a przy okazji do odbierania odblokowanej ostatnio TVP) ?
    Być może każdy... który zatem wybrać?

    Tuner DVB-S Ferguson FK-8500 HD
    Tuner DVB-S FERGUSON Ariva 200
    Tuner DVB-S/DVB-S2 OPTICUM - 9500 HD PVR 2CI 2CX E Plus

    Jaką najlepiej kupić antenę do:
    Konwerter TWIN MONOBLOCK Inverto IDLP-231TWMONO 0,2dB White Tech
    oczywiście chodzi o średnicę (słyszałem, że największa wcale nie oznacza
    najlepsza..?)

  • 2. Data: 2009-09-24 21:40:54
    Temat: Re: Tuner do TNK
    Od: Pawel <p...@m...pl>

    Dnia 24-09-2009 o 21:56:18 forum <f...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > Konwerter TWIN MONOBLOCK Inverto IDLP-231TWMONO 0,2dB White Tech
    > oczywiście chodzi o średnicę (słyszałem, że największa wcale nie oznacza

    drugi się nadaje
    oraz trzeci i każdy dekoder który ma wbudowany czytnik kart conax

  • 3. Data: 2009-09-24 22:57:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Pawel" <p...@m...pl> napisał w wiadomości news:

    >drugi się nadaje
    >oraz trzeci i każdy dekoder który ma wbudowany czytnik kart conax

    Do czasu aż TVP nie będzie miała kodowanych kanałów.
    Na dziś się lepiej wstrzymać, aż będzie wiadomo jaki sprzęt chodzi z
    kodowaniem platformy TVP.

  • 4. Data: 2009-09-25 06:45:30
    Od: Pawel <p...@m...pl>

    Dnia 25-09-2009 o 00:57:29 Cavallino <c...@k...pl>
    napisał(a):

    > Do czasu aż TVP nie będzie miała kodowanych kanałów.
    > Na dziś się lepiej wstrzymać, aż będzie wiadomo jaki sprzęt chodzi z
    > kodowaniem platformy TVP.

    masz racje na dzień dzisiejszy lepiej się wstrzymać ale osobiście
    brałbym sprzęt z wyższej pułki np:marke TOPFIELD +moduł ci

    --
    pozdrawiam
    pawel

  • 5. Data: 2009-09-25 07:32:27
    Od: a...@p...pl

    trzeba poczekac na to co bedzie potrzebne do odbioro tvp-sat oraz na
    ruch TNK, bo pewnie przed swietami pojawi sie oferta TNK HD.

    --
    ThinkXtra

  • 6. Data: 2009-09-25 07:40:41
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    a...@p...pl pisze:
    > trzeba poczekac na to co bedzie potrzebne do odbioro tvp-sat oraz na
    > ruch TNK, bo pewnie przed swietami pojawi sie oferta TNK HD.

    na to akurat bym nie liczył, a co do dekodera
    to FERGUSON Ariva 200 jest dobrym wyborem.
    na końcowe decyzje vs. platformy tvp możemy jeszcze
    długo poczekać, a nawet jeżeli się wyjaśni
    to pewnie pojawi się oprogramowanie z obługą ich karty
    lub moduły. kilka platform korzysta z tego systemu.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 7. Data: 2009-09-25 07:41:34
    Od: Pawel <p...@m...pl>

    Dnia 25-09-2009 o 09:32:27 <a...@p...pl> napisał(a):

    > trzeba poczekac na to co bedzie potrzebne do odbioro tvp-sat oraz na
    > ruch TNK, bo pewnie przed swietami pojawi sie oferta TNK HD.

    TNK HD chyba żartujesz nigdy to nie wejdzie w życie przecież n-ka sobie
    gola sama
    nie strzeli a po drugie klienci którzy kupili dekodery SD oryginalnie
    rozprowadzane
    przez tnk zostali by nabici w butelkę nikt przy zdrowych zmysłach nie
    związał by się z tnk

    --
    pozdrawiam
    pawel

  • 8. Data: 2009-09-25 07:42:59
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Pawel pisze:

    > masz racje na dzień dzisiejszy lepiej się wstrzymać ale osobiście
    > brałbym sprzęt z wyższej pułki np:marke TOPFIELD +moduł ci

    to co chcesz kupić dobry dekoder np. dreamboxa, azboxa itp.
    za 1500-2000 bp tyle to kosztuje po to by oglądać kilka
    kanałów?

  • 9. Data: 2009-09-25 07:45:04
    Od: Pawel <p...@m...pl>

    Dnia 25-09-2009 o 09:42:59 pawell32 <p...@w...pl> napisał(a):

    > to co chcesz kupić dobry dekoder np. dreamboxa, azboxa itp.
    > za 1500-2000 bp tyle to kosztuje po to by oglądać kilka
    > kanałów?

    taki sprzęt jest uniwersalny i zawsze polata sporo lat

    --
    pozdrawiam
    pawel

  • 10. Data: 2009-09-25 07:52:35
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 25 Sep 2009 09:41:34 +0200, Pawel <p...@m...pl> wrote:

> [...]
    >rozprowadzane
    >przez tnk zostali by nabici w butelkę nikt przy zdrowych zmysłach nie

    ci co kupili TNK SD to nadal beda mogli sobie ogladac, bo nikt im nie
    wylaczy sygnalu az do 20xx (ktoregos tam roku). Tylko pojawia sie
    dodatkowe kanaly HD na podobnej zasadzie, a do tego potrzebny jest
    nowy sprzet dvb-s2/mpeg-4 bo stary to tylko dvb-s/mpeg-2.

    Poza tym coraz wiecej jest programow HD wiec potrzeba nowego sprzetu.
    Chocby takie niemieckie HD+ za pare euro maja miec troche programow w
    HD.

    --
    ThinkXtra