  • Data: 2012-03-27 14:01:18
    Temat: Re: Tuner DVB-T z DVB-C
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2012-03-27 13:44, *Waldek Godel* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    > Na przestrzeni lat widziałem kilka osób które próbowały różne tunery DVB-C
    > w polskich kablówkach, ale nie widziałem ani jednej osoby, której by to
    > działało. Weź pod uwagę, że nawet jak znajdziesz jakimś cudem taki
    > odbiornik jak chcesz, to on będzie obsługiwał odpowiednik FTA (FTC?), a
    > polscy zgrywusi wszystko kodują i dają karty z uprawnieniami, żeby ubijać
    > tych co nie płacą.

    Zdaję sobie sprawę, że (być może) z czasem to co było odkodowane
    zakodują, ale puki co da się oglądać sporo kanałów w tym jeden, którego
    nie mam w Jamboxie, czyli TVN-HD, który moja łajf by chętnie w takiej
    jakości pooglądała czasami :)
    [...]
    > Jak już chcesz biedować, to DM500HD też jest dostepny w wersji DVB-T/C ;-)

    Nie puszczę takiej kasy, żeby w *ten* sposób zrobić żonie przyjemność ;)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l