  • Data: 2012-03-27 16:22:20
    Temat: Re: Tuner DVB-T z DVB-C
    Od: J K <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Zalezy jaki ten odbiornik DVB-T/C a wiem ze sa takie na rynku.Jezeli
    software tagieo odbiornika oparte jest na GNU - to wiele ludzi
    niezaleznie rozwija rozne pluginy ktore moga obslugiwac smartkarty
    roznych systemow kodowania.
    A wiadomo w rodzimych kablowkach to wolna amerykanka i kazdy koduje
    stream QAM w kablu w DVB-C.
    Najczesciej sa to stosowane systemy Conax,Irdeto,Viaccess.
    Ja osobiscie uzywam LCD Sony Bravia ktory ma na pokladzie demodulator
    DVB-T i DVB-C dostalem od providera modul kodowania PCMCIA od Telenora
    i karta kodowa CONAX CAS-7.Ich oferta jest dobra bo zawiera wiele
    kanalow HD ktorych normalnie nie mogbym odladac z jednej cyfrowej
    platformy.
    Tak wiec radze Koledze zorientowac sie w przyszlym odbiorniku DVB-T/C
    z jakimi systememi kodowania wspopracuje czytnik kart kodowych.

    t.