    From: Waldek Godel <n...@o...info>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Tuner DVB-T z DVB-C
    Date: Tue, 27 Mar 2012 12:44:22 +0100

    Dnia Tue, 27 Mar 2012 13:31:06 +0200, Mirek Ptak napisał(a):

    > Staram się ostatnio zorientować, czy dostępny jest jakiś zewnętrzny
    > tuner DVB-T, który miałby też możliwość odbioru DVB-C, niestety jak do
    > tej pory bez powodzenia.
    > Może ktoś z Was ma taką wiedzę?

    Na przestrzeni lat widziałem kilka osób które próbowały różne tunery DVB-C
    w polskich kablówkach, ale nie widziałem ani jednej osoby, której by to
    działało. Weź pod uwagę, że nawet jak znajdziesz jakimś cudem taki
    odbiornik jak chcesz, to on będzie obsługiwał odpowiednik FTA (FTC?), a
    polscy zgrywusi wszystko kodują i dają karty z uprawnieniami, żeby ubijać
    tych co nie płacą.

    Ale w sumie sprzęt istnieje - taki Dreambox 8000 ma dwa sloty na dodatkowe
    głowice, wkładasz jedną DVB-T, jedną DVB-C i jeszcze masz gratis satelitę
    :-)

    Wrrróć... jest jeszcze prościej (i taniej ;-))) - głowica do Dreama jest
    uniwersalna, DVB-T/C
    http://www.dream-multimedia-tv.de/tunermodule
    ale możesz mieć też dwie oddzielne, dla pełnej profeski :-)

    Jak już chcesz biedować, to DM500HD też jest dostepny w wersji DVB-T/C ;-)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.