  • 11. Data: 2013-08-06 00:45:40
    Temat: Re: Tuner DVB-T do streamingu w sieci?
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die>

    Atlantis wrote:

    > Wielkie dzięki. Pobieżny rzut oka na materiały sieci wskazuje, że
    > właśnie tego szukałem. Nie wiesz może czy ktoś w PL zajmuje się
    > dystrybucją, czy w grę wchodzą jedynie zakupy na ebay-u?

    Nie mam pojęcia czy ktoś sprzedaje je w PL, ale na stronie SiliconDust jesli
    link do dystrybutora na Europę i u niego możesz kupić przez sieć.

    j.

  • 12. Data: 2013-08-06 00:51:21
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die>

    LeonKame wrote:

    > Pobieznie to ty lepiej dokladnie zerknij bo z tego co widze to tunery sa
    > dostepne DVB-C niekodowane. To czego szukasz to dowolny tuner z
    > Ethernetem i Linuxem na pokladzie np dreambox lub klon. nbox chyba
    > wyjdzie najtaniej a mozna i DVB-S i DVB-T ogladac zarowno po Wifi jak i
    > po lanie.

    Wg tego co jest w specyfikacji, HDHR3-DT odbiera DVB-T, a nic nie piszą o
    DVB-C. HDHR3-EU odbiera i DVB-T i niekodowane DVB-C.

    j.

  • 13. Data: 2013-08-06 02:04:58
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-08-06 00:13, LeonKame pisze:

    > Przeciez to to jest logiczne bo to firmowe gowno to sie nadaje dla
    > poldebilnych klientow TVN tylko.

    MAsz gdzieś ofertę z HBO i CANAL+ za mniej niż 70zł?

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 14. Data: 2013-08-06 07:32:11
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    W dniu 2013-08-05 22:10, Mario pisze:

    > Napisz jak oglądać z nboxa po lanie. O ile piszesz o nboxie od telewizji n.

    Hmm... Nie wiem skąd wzięła się informacja o tym, że urządzenie rzekomo
    nadaje się tylko do kablówki. Wikipedia dość jasno podaje, że:

    "There are currently 4 HDHomeRun models on the market: a single-tuner
    ATSC/clear QAM model, a dual-tuner ATSC/clear QAM model, a dual-tuner
    commercial (TECH) ATSC/clear QAM model, and a dual-tuner
    DVB-T/unencrypted DVB-C model."

    Mnie oczywiście interesowałby ten ostatni. ;)

  • 15. Data: 2013-08-06 09:23:57
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    Ja mam i to od lat !

  • 16. Data: 2013-08-06 09:25:21
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    W dniu 2013-08-06 07:32, Atlantis pisze:

> [...]
    > commercial (TECH) ATSC/clear QAM model, and a dual-tuner
    > DVB-T/unencrypted DVB-C model."
    >
    > Mnie oczywiście interesowałby ten ostatni. ;)

    Specyfikacja producenta zerknij i tam chyba wszystkie standardowo maja
    DVB-C

  • 17. Data: 2013-08-06 10:51:49
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-08-06 09:23, LeonKame pisze:

    > Ja mam i to od lat !

    Od jakiego operatora?

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 18. Data: 2013-08-06 10:56:23
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    W dniu 2013-08-06 10:51, Mario pisze:

    > Od jakiego operatora?

    Od niezależnego !

    Nie wiesz ze emeryci nie placa ?

  • 19. Data: 2013-08-06 11:59:10
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-08-06 10:56, LeonKame pisze:

    > Od niezależnego !
    >
    > Nie wiesz ze emeryci nie placa ?

    Za bułki w sklepie też pewnie nie płacisz. Przynajmniej tam gdzie nie ma
    kamer.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 20. Data: 2013-08-06 12:06:34
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    W dniu 2013-08-06 11:59, Mario pisze:

    > Za bułki w sklepie też pewnie nie płacisz. Przynajmniej tam gdzie nie ma
    > kamer.

    Nie płace za bułki mam z własnego ziarna i własnej mąki !

    :):):)

    Za prad tez nie place bo mam wlasny. Ty nie masz chyba nic wlasnego i
    zapierdalasz jak niewolnik na bułke i mleko co?