  • 1. Data: 2013-08-04 14:14:35
    Temat: ladowarka do akumulatorkow - z sygnalizacja dzwiekowa?
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    czesc,

    czy znacie jakas przyzwoita ladowarke akumulatorkow aa/aaa
    ktora nie dosc ze dobrze traktuje akumulatorki, to jescze sygnalizuje
    dźwiękiem o zakończeniu ładowania?

    jescze lepiej by było jak by dało się ją ładować z instalacji 12V w
    samochodzie. ewentualnie to ostatnie można pominąć,
    bo mam jakąś starą procesorową ktora ma taką funkcję więc od czasu do czasu
    mogę ją zabrać do pracy przy wyjazdach.

    --
    Pozdrawiam, Barteks