  • 1. Data: 2013-08-05 08:47:28
    Temat: Tuner DVB-T do streamingu w sieci?
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Zastanawiam się czy może w dobie wszechobecnych SmartTV, smartfonów,
    tabletów (i całej gamy urządzeń umożliwiających streaming multimediów w
    w domowej sieci) istnieje coś takiego jak sieciowy tuner DVB-T/DVB-S?
    Mam na myśli skrzyneczkę, którą z jednej strony podpinałoby się do
    anteny naziemnej i/lub satelitarnej a z drugiej wpinało do sieci
    lokalnej (bądź też łączyło przez WiFi), dzięki czemu programy TV byłyby
    dostępne z poziomu każdego komputera/tableta/smartfona pracującego w tej
    sieci.

    Domyślam się, że pewnie można coś takiego zbudować za pomocą jakiegoś
    RapsberryPi, CubieBoard itp. Jednak czy istnieją gotowe rozwiązania,
    które nie byłyby przeznaczone tylko i wyłącznie dla nerdów, oferując w
    miarę łatwe sterowanie?

  • 2. Data: 2013-08-05 17:37:50
    Temat: Re: Tuner DVB-T do streamingu w sieci?
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die>

    Atlantis wrote:

> [...]
    > lokalnej (bądź też łączyło przez WiFi), dzięki czemu programy TV byłyby
    > dostępne z poziomu każdego komputera/tableta/smartfona pracującego w tej

    Poczytaj o HDHomeRun. Wygląda na to że to jest dokładnie to co potrzebujesz.
    Tańsza wersja działą w sieci domowej, wersja Pro ma jakis streaming.

    j.

  • 3. Data: 2013-08-05 18:05:23
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    W dniu 2013-08-05 08:47, Atlantis pisze:
> [...]
    > RapsberryPi, CubieBoard itp. Jednak czy istnieją gotowe rozwiązania,
    > które nie byłyby przeznaczone tylko i wyłącznie dla nerdów, oferując w

    Istnieja od lat chocby popularny dreambox i klony.

  • 4. Data: 2013-08-05 18:29:50
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Wielkie dzięki. Pobieżny rzut oka na materiały sieci wskazuje, że
    właśnie tego szukałem. Nie wiesz może czy ktoś w PL zajmuje się
    dystrybucją, czy w grę wchodzą jedynie zakupy na ebay-u?

  • 5. Data: 2013-08-05 21:04:37
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    W dniu 2013-08-05 18:29, Atlantis pisze:
    > Wielkie dzięki. Pobieżny rzut oka na materiały sieci wskazuje, że
    > właśnie tego szukałem. Nie wiesz może czy ktoś w PL zajmuje się
    > dystrybucją, czy w grę wchodzą jedynie zakupy na ebay-u?

    Pobieznie to ty lepiej dokladnie zerknij bo z tego co widze to tunery sa
    dostepne DVB-C niekodowane. To czego szukasz to dowolny tuner z
    Ethernetem i Linuxem na pokladzie np dreambox lub klon. nbox chyba
    wyjdzie najtaniej a mozna i DVB-S i DVB-T ogladac zarowno po Wifi jak i
    po lanie.

  • 6. Data: 2013-08-05 22:10:20
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-08-05 21:04, LeonKame pisze:

    > Pobieznie to ty lepiej dokladnie zerknij bo z tego co widze to tunery sa
    > dostepne DVB-C niekodowane. To czego szukasz to dowolny tuner z
    > Ethernetem i Linuxem na pokladzie np dreambox lub klon. nbox

    Napisz jak oglądać z nboxa po lanie. O ile piszesz o nboxie od telewizji n.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 7. Data: 2013-08-05 22:12:57
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-08-05 22:10, Mario pisze:

    > Napisz jak oglądać z nboxa po lanie. O ile piszesz o nboxie od telewizji n.

    No i skąd w nboxie dvbt?

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 8. Data: 2013-08-05 22:27:33
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    W dniu 2013-08-05 22:12, Mario pisze:

    > No i skąd w nboxie dvbt?

    Jak to jak normalnie vlc klient albo z webpanelu a DVB-T masz jak
    wlozysz tuner USB w zlacze z tylu boxa.

    http://sat-elita.net.pl/forum/

  • 9. Data: 2013-08-06 00:04:06
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-08-05 22:27, LeonKame pisze:

    > Jak to jak normalnie vlc klient albo z webpanelu a DVB-T masz jak
    > wlozysz tuner USB w zlacze z tylu boxa.
    >

    > http://sat-elita.net.pl/forum/

    Chyba po wgraniu innego softu.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 10. Data: 2013-08-06 00:13:46
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    W dniu 2013-08-06 00:04, Mario pisze:

    > Chyba po wgraniu innego softu.

    Przeciez to to jest logiczne bo to firmowe gowno to sie nadaje dla
    poldebilnych klientow TVN tylko.