  • 11. Data: 2018-08-08 10:36:21
    Temat: Re: Tunelu nie bedzie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:b718cf7e-dec4-4efe-ab47-7fa955d59bce@go
    oglegroups.com...
    >Ale sie nie zalozysz i nie postawisz pieniedzy przeciwko lisciom z
    >parku ze bedzie?

    No wiadomo - kiedys bedzie. Tylko kiedy ?

    Bo na razie ... jak rozumiem to na razie raczej nie ma szans na
    podpisanie wczesniej niz za 3 miesiace,
    a jak Astaldi zacznie protestowac, to kto wie czy nie dwa lata :-)

    J.

  • 12. Data: 2018-08-08 11:45:45
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 06.08.2018 o 19:36, J.F. pisze:
    > Miasto
    > w najbliższych dniach zaprosi do podpisania umowy konsorcjum dwóch
    > spółek Porr oraz firm Gulermak i Energopol Szczecin. W przetargu złożyły
    > drugą najkorzystniejszą ofertę wartą 793,2 mln zł. Nie można jednak
    > wykluczyć, że i te firmy zrezygnują z coraz bardziej ryzykownego
    > przedsięwzięcia."

    "Dłużnik nie reguluje szeregu swoich wierzytelności przysługujących mu
    względem kontrahentów" - czytamy w uzasadnieniu wniosku o ogłoszenie
    upadłości firmy Energopol Szczecin, który w poniedziałek trafił do
    szczecińskiego sądu

    Wniosek złożyła firma Auris Rental z Kątów Wrocławskich.
    Przedsiębiorstwo dostarczało Energopolowi deskowania niezbędne do budowy
    np. wiaduktów na obwodnicy Wałcza, a także w ramach modernizacji dróg i
    węzłów na trasach A6 i S3 koło Szczecina. Za obie inwestycje,
    realizowane na zlecenie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad,
    odpowiada właśnie Energopol Szczecin.
    http://szczecin.wyborcza.pl/szczecin/7,148249,237637
    48,wniosek-o-upadlosc-energopolu-szczecin-wplynal-do
    -sadu-chodzi.html

    MJ

  • 13. Data: 2018-08-08 12:05:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Jankowski" napisał w wiadomości grup
    pl...

> [...]

    >http://szczecin.wyborcza.pl/szczecin/7,148249,23763
    748,wniosek-o-upadlosc-energopolu-szczecin-wplynal-d

    Znaczy sie zaliczka jest im bardzo potrzebna ... ale przeciez zaliczki
    nie bedzie :-)

    Ciekawe - normalnie to sie firma broni, ze towar byl nie taki jak
    trzeba, ale tutaj jak rozumiem wiaduktu juz stoja, moze nawet
    odebrane, to widac towar byl dobry :-)

    No coz, majac kolejny kontrakt w kieszeni to mozna w banku o pozyczke
    sie postarac i splacic kontrahenta.
    Ale czy z przypiskiem "w upadlosci" bedzie chcial ktos rozmawiac ? :-)

    Ale Porr pewnie nie upada, to nadal mozna negocjowac.

    J.

  • 14. Data: 2018-08-09 18:39:47
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-08-06 o 19:36, J.F. pisze:
    > https://www.msn.com/pl-pl/finanse/najpopularniejsze-
    artykuly/firmom-przestaje-się-opłacać-budować-polski
    e-drogi/ar-BBLyapW

> [...]
    > drugą najkorzystniejszą ofertę wartą 793,2 mln zł. Nie można jednak
    > wykluczyć, że i te firmy zrezygnują z coraz bardziej ryzykownego
    > przedsięwzięcia."
    >
    > Hm, postepowanie wydawaloby sie ze prawidlowe ... ale cos mi sie tu
    > wydaje nie tak :-)
    > Najpierw kontrahent zwleka z podpisaniem umowy, a potem wybiera drozsza
    > oferte ?
    > Niby w tym momencie to ona jest juz byc moze odpowiednia ... ale
    > tanszego oferenta jakby troche wyrolowano...
    >
    > A swoja droga - jaki jest okres waznosci oferty w takich przetargach ?

    Wybuduje Porr:
    https://www.wnp.pl/wiadomosci/328396.html
    T.

  • 15. Data: 2018-08-09 19:08:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Wybuduje Porr:
    >https://www.wnp.pl/wiadomosci/328396.html

    O ile Astaldi nie zaprotestuje, a wydaje mi sie, ze ma podstawy -
    jesli mogl odmowic podpisania z powodu utraty waznosci oferty ... to
    chyba powinien byc drugi przetarg ?

    J.

  • 16. Data: 2018-08-09 19:21:39
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A co Ty sie przejmujesz czy zbuduje taki albo sraki? Powiedzieli ze zbuduja i
    zbuduja, najwyzej rok pozniej. Chyba ze wygraja wybory zlodzieje z po, psl i sld to
    wtedy nie zbuduja tylko zapierdola pieniadze.

  • 17. Data: 2018-08-09 19:50:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >A co Ty sie przejmujesz czy zbuduje taki albo sraki?

    Bardziej mnie ciekawi czy zbuduja teraz, czy sie odsunie daleko
    Albo czy Unia sie dolozy, czy powie, ze sie nie dolozy, bo nie
    dochowano procedur :-)

    >Powiedzieli ze zbuduja i zbuduja, najwyzej rok pozniej.

    Poprzedni przetarg to ile trwal - ze dwa lata ?

    >Chyba ze wygraja wybory zlodzieje z po, psl i sld to wtedy nie
    >zbuduja tylko zapierdola pieniadze.

    Ja tam akurat duzo jezdze po drogach zbudowanych za po z psl.
    S8, S5, S3, A4, A2, nawet taka glupia obwodnica Wielunia dk74 duzo
    dala.
    A dla pis dzieci wazniejsze ...

    Widzial ktos jakies zestawienie km w poszczegolnych latach ?

    J.

  • 18. Data: 2018-08-09 20:44:00
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-08-09 o 19:50, J.F. pisze:
> [...]
    > A dla pis dzieci wazniejsze ...
    >
    > Widzial ktos jakies zestawienie km w poszczegolnych latach ?

    Swego czasu widziałem, ale ze 2 lata temu. Najwięcej dróg szybkiego
    ruchu oddano w 2011 r. Skoro budowa trwa ok. 4 lat (projekt rok, wykup
    terenu - rok i 2 lata budowa) to oznacza, że najwięcej decyzji wydano w
    2007 i na początku 2008 r. PO dostało znaczną kasę z UE, czego PiS
    poprzednio nie miał. Natomiast utopiło kilka ciekawych projektów - Via
    Carpatia i Via Baltica. No i przebudowę Marynarskiej na warszawskim
    Mokotowie (Mordor).
    T.

  • 19. Data: 2018-08-09 22:15:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A mnie wisi i powiewa. Nie wybieram sie tam. Mnie interesuje zeby Legionow zrobili bo
    jadac 25 mozna w dziurach kola zostawic.

  • 20. Data: 2018-08-10 09:45:57
    Od: p...@g...com

    Może protestować z CBA/CBŚ na karku i bankami które się na nich wypiely ;-) jak
    banksterzy mówią że nie widzą zysku to jesteś trup (finansowy) tylko jeszcze o tym
    nie wiesz ;-) myślę że porr wywalczy aneks ze względu na rodzinny charakter
    nadchodzących świąt i przytuli więcej kasy niż zaplanowano. Kierunek jest jasny tunel
    to sukces a sukces musi być ;-)