-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.
dca.giganews.com!border1.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!novia!nx01.iad
01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostr
ada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Sat, 08 May 2010 17:15:20 +0200
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Tuleje poliuretanowe?
References: <hs3fls$k1k$1@news.onet.pl> <4be57a2d$0$17090$65785112@news.neostrada.pl>
<hs3uj2$sju$1@news.onet.pl>
In-Reply-To: <hs3uj2$sju$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 28
Message-ID: <4be58007$0$17094$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.27.56.139
X-Trace: 1273331719 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 17094 83.27.56.139:21599
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Original-Bytes: 2236
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2278307
[ ukryj nagłówki ]Lewis pisze:
> Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
> news:4be57a2d$0$17090$65785112@news.neostrada.pl...
>
>> Tulejami tu nic nie zmienisz - zakres pracy tulei jest tak mały że nie
>> mają wpływu na to czy auto jest twarde, miękkie i czy się buja czy nie.
>> Tuleje na twardsze wymienia się po utwardzeniu zawieszenia, bo te
>> wtedy muszą przenosić większe siły i zbyt miękkie zaczęłyby mocno
>> pracować i szybko by się zużyły.
>> Na zachowanie o którym piszesz mają wpływ amortyzatory, sprężyny i
>> stabilizatory.
>
> Sprężyny i amorki wymienione 30kkm wstecz.i od zawsze miekki.
>
> Więc wymiana na poliuretan nie wpłynie znacząco na komfort a trwałość
> może znacznie poprawić? Dla mnie bomba :)
Trwałość samych tulei pewnie się poprawi, tylko poliuretany pewnie będą
twardsze niż seryjne tuleje, co przynajmniej teoretycznie może
spowodować pojawienie się w kabinie jakiś drgań czy hałasów.
Tyle czy warto?
Poliuretan to pewnie kupisz samo "gumowe", musisz to jeszcze włożyć
między metalowe elementy tulei i łączników (co niekoniecznie jest takie
banalne), w dodatku sporo za to zapłacisz.
A jeżeli samochód firmowo jest miękki, to seryjne gumowe elementy
powinny być wystarczająco trwałe.
Następne wpisy z tego wątku
- 08.05.10 17:21 Lewis
- 08.05.10 21:19 J.F.
- 08.05.10 21:40 Lewis
- 08.05.10 21:59 Bartek
- 08.05.10 22:06 Bartek
- 09.05.10 12:37 Czarek Daniluk
- 10.05.10 10:40 Radion
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-03 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=