  • Data: 2014-01-08 10:32:23
    Temat: Re: Trzy nowe formaty! ;)
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> wrote:

    > Guru ma fazę, jak za starych dobrych czasów :)

    A to on tu pisze? Naprawdę?

    Od razu mi się na to Osiak przypomina - na którymś z plenerków ktoś
    w czasie dyskusji potrzebował przykładu szczególnej kompromitacji, więc
    przypomniał to z pyryfycy. Muszę przyznać, że siła reakcji Osiaka
    mnie zaskoczyła - ja tam wrzucam do KF i to bez szczególnej złości czy
    agresji - po prostu dla czystej oszczędności czasu na czytanie czegoś,
    co nie jest warte czytania. :)

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]