    From: BartekK <s...@N...org>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Trzy monitory - jaka karta graficzna
    Date: Thu, 19 May 2011 00:49:00 +0200

    W dniu 2011-05-19 00:25, RudeBoy pisze:

    > Mogę dołożyć drugą kartę. Mam wolne złącze PCie x16.
    > Nie mam doświadczenia z instalacją dwóch kart w jednym kompie na
    > Windowsach. Czy w takiej konfiguracji mogę Windowsowy pulpit rozszerzyc
    > do 4 monitorów?
    Zdefiniuj "rozszerzyć", żeby nie było niejasności?
    Będziesz mógł włączyć 4 oddzielne 'ekrany', na pierwszym (do wyboru
    który jest pierwszy) będzie pasek start z zegarkiem itd, cała reszta
    pusta - wspólna tapeta, można przeciągać okienka między ekranami, można
    rozmieścić ikony pulpitu na róznych ekranach...
    Nawet nie musisz mieć takiej samej karty, mogą być różne, ani to nie
    zależy od driverów karty - to działa natywnie w windowsie, chyba od
    czasów 98se. Drivery do karty są potrzebne jedynie do trybów typu
    klonowanie (na wielu wyjściach ten sam obraz) albo kinowy (nakładka
    overlay z jednego okienka jednego ekranu wyświetlana pełnoekranowo na
    innym ekranie)

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173