eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTrzy - cztery pytania nt. LPGRe: Trzy - cztery pytania nt. LPG
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Przembo" <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Trzy - cztery pytania nt. LPG
    Date: Fri, 22 Jan 2010 17:06:58 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 32
    Message-ID: <hjcihm$h9d$1@news.onet.pl>
    References: <hj4l93$43m$1@newsread1.aster.pl> <hj6egg$h77$1@news2.ipartners.pl>
    <hj6t0u$qks$1@newsread1.aster.pl>
    <6...@a...googlegroups.com>
    <hj9vj3$4mu$1@news.onet.pl>
    <1...@p...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: host-62-122-113-8.ip.attu.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1264176502 17709 62.122.113.8 (22 Jan 2010 16:08:22 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 22 Jan 2010 16:08:22 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3138
    X-Antivirus: avast! (VPS 100122-0, 2010-01-22), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2249239
    [ ukryj nagłówki ]

    *kaszpir* napisal(a) w
    news:1108adeb-35e9-4df3-a809-191cc53efbe4@p8g2000yqb
    .googlegroups.com:
    >> Pomy�lmy... wtrysk p�sekwencyjny, MAPsensor i pewnie masa innych
    >> czynnik�w kt�re sprawiaj� �e ten silnik ekonomiczny nie jest.
    >> Do tego jaka tam by�a generacja? Nie by�a to sekwencja tylko
    >> blos... zastanawiam si� kto Ci to stroi� bo fachowc�w od tego
    >> brak - czyli mo�e tu by� kolejny czynnik zwi�kszaj�cy
    >> spalanie. Jakby� por�wna� to do pierwotnego 2.0DOHC Opla to by
    >> si� okaza�o �e spalanie 2.0 mo�e by� sporo mniejsze. Sporo to
    >> nie znaczy ze 10l b�dzie wystarczaj�ce :)
    > Miałem też II-generację , wymieniany reduktor (na nowy) , nowe
    > miksery , potem BLOSA.
    > Spalanie ciągle 14-16L LPG ...
    > A kasy na gazowników wydałem ... , lepiej nie mówić ...

    Ja wydalem łącznie 80pln na 2 wizyty u gazownika (reanimacja IIg), parownik,
    filtr i rzeczy które mi się nie podobały poprawiłem sam kosztem max 150pln i
    2-3h. Efekt to spadek spalania z minimalnie 17 l LPG na min 11 l.
    Auto kupiłem w bardzo dobrym stanie, ale instalacje serwisował chyba
    piekarz... na szczęscie silnik, a szczególnie głowica to przeżyła.

    Co do Blosa to wiesz, że należy go dobrać konkretnie pod silnik? W Polsce
    blos jest "uniwersalny", dlatego też nie jest to zawsze dobre rozwiązanie.

    > Być może silnik Oplowski nie był zbyt ekonomiczny ...

    Jeśli wziąłbyś dobry silnik i zastosował kroki jakie poczyniło DU to żaden
    silnik nie byłby ekonomiczny. Kastrat zawsze będzie miał mniejsze możliwości
    :)

    Pozdr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: