eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTrzy - cztery pytania nt. LPGRe: Trzy - cztery pytania nt. LPG
  • Data: 2010-01-22 10:11:11
    Temat: Re: Trzy - cztery pytania nt. LPG
    Od: kaszpir <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Pomy�lmy... wtrysk p�sekwencyjny, MAPsensor i pewnie masa innych czynnik�w
    > kt�re sprawiaj� �e ten silnik ekonomiczny nie jest. Do tego jaka tam by�a
    > generacja? Nie by�a to sekwencja tylko blos... zastanawiam si� kto Ci to
    > stroi� bo fachowc�w od tego brak - czyli mo�e tu by� kolejny czynnik
    > zwi�kszaj�cy spalanie. Jakby� por�wna� to do pierwotnego 2.0DOHC Opla to
    by
    > si� okaza�o �e spalanie 2.0 mo�e by� sporo mniejsze. Sporo to nie znaczy
    ze
    > 10l b�dzie wystarczaj�ce :)

    Miałem też II-generację , wymieniany reduktor (na nowy) , nowe
    miksery , potem BLOSA.
    Spalanie ciągle 14-16L LPG ...
    A kasy na gazowników wydałem ... , lepiej nie mówić ...

    Być może silnik Oplowski nie był zbyt ekonomiczny ...

    Teraz mam silniczek 1.6 i spalanie od 9,5L LPG w mieście :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: