  • 1. Data: 2015-12-09 13:45:11
    Temat: Trybunalski wypadek
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    http://wyborcza.pl/1,87648,19309658,nowy-sedzia-tryb
    unalu-konstytucyjnego-jest-winny-wypadku-ranny.html

    "Z policyjnych ustaleń wynika, że prof. Morawski, poruszając się
    prawym pasem A1 w kierunku Torunia, wjechał w tył jadącego prawidłowo
    Perugi. Profesor przedstawił jednak zupełnie inną wersję zdarzeń.
    Utrzymuje on, że wyprzedzał kolumnę kilku samochodów - od pięciu do
    ośmiu. Gdy jechał lewym pasem, ze środka kolumny wyjechał peugeot i
    zajechał mu drogę. Doszło do zderzenia. [...]
    policja nie zdołała dotrzeć do żadnego ze świadków wypadku, mimo że
    pojazdy zderzyły się w środku dnia."

    No, tak prawde mowiac, to wersja, ze wyprzedzany zajechal droge wydaje
    mi sie znacznie bardziej prawdopodobna, niz ze profesor sie zagapil na
    prawym pasie i wjechal w jadacy 100km/h samochod.
    Ale i tak sie moze zdarzyc.

    J.

  • 2. Data: 2015-12-09 14:07:22
    Temat: Re: Trybunalski wypadek
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2015-12-09 o 13:45, J.F. pisze:
> [...]
    > mi sie znacznie bardziej prawdopodobna, niz ze profesor sie zagapil na
    > prawym pasie i wjechal w jadacy 100km/h samochod.

    ślady i pozostałości powinny jednoznacznie wykazać na którym pasie
    doszło do dzwona... nie bardzo rozumiem w czym trudność. może trzeba
    jeszcze sprawdzić rejestr połączeń telefonicznych tego z tyłu.

    a.

  • 3. Data: 2015-12-09 15:33:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Miller" napisał w wiadomości grup
    unalu-konstytucyjnego-jest-winny-wypadku-ranny.html

    >ślady i pozostałości powinny jednoznacznie wykazać na którym pasie
    >doszło do dzwona... nie bardzo rozumiem w czym trudność.

    Niekoniecznie, jesli plastiki sie rozprysly po calej drodze, a slady
    opon gdzies na srodku jezdni zaczynaja.

    >może trzeba jeszcze sprawdzić rejestr połączeń telefonicznych tego z
    >tyłu.

    Moze byc dobry trop ... ale tego z przodu tez.

    Dziwne troche, ze swiadkow nie ma ... czyzby jednak byly tylko dwa
    pojazdy w okolicy ?
    A moze pismaki cos przekrecily - pan profesor sie zblizal do kolumny
    na prawym pasie, drugi tez, i postanowil wyprzedzic (na tempomacie). Z
    tylu dzwon, a kolumna pojechala dalej.

    Swoja droga, to operator by pewnie liste potencjalnych swiadkow
    ustalil - tych, co mieli komorki w odpowiednim czasie przy trzech BTS
    ... ale kto sie potem przyzna, ze wypadek widzial, ale nie zatrzymal
    sie w celu udzielenia pomocy :-)

    No chyba, ze pan profesor biegly w prawie i chetnych splawil
    "dziekuje, zadna pomoc niepotrzebna, policja wezwana" ...

    J.

  • 4. Data: 2015-12-09 18:40:44
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-12-09 o 15:33, J.F. pisze:

> [...]
    >
    > Moze byc dobry trop ... ale tego z przodu tez.
    >
    > Dziwne troche, ze swiadkow nie ma ... czyzby jednak byly tylko dwa

    Jak jesteś świadkiem banalnego wypadku to zatrzymujesz się
    i tracisz pół dnia bo może uczestnicy będą kręcić w zeznaniach
    czy jedziesz dalej tam gdzie się śpieszysz ?

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2015-12-10 10:28:54
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 9 Dec 2015 13:45:11 +0100, w <5668225c$0$694$65785112@news.neostrada.pl>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    > mi sie znacznie bardziej prawdopodobna, niz ze profesor sie zagapil na
    > prawym pasie i wjechal w jadacy 100km/h samochod.

    Policja ustaliła, że winę ponosi pisowski sędzia do Trybunału.
    Sądzę, że gdyby winę ponosił ten z przodu, to nie szukałby świadków publicznie,
    tylko siedział cicho w nadziei, że sąd przyklepie orzeczenie policji.

    Tylko, że teraz ten Morawski będzie miał immunitet. Aby go uchylić potrzebne
    będzie orzeczenie... Trybunału :)

    A Morawski broni się, bo jest z pisu, więc honoru nie ma, a 20 tys./m-c
    piechotą nie chodzi.

  • 6. Data: 2015-12-10 10:45:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    >Policja ustaliła, że winę ponosi pisowski sędzia do Trybunału.

    Powiedzmy ze to wersja wstepna, skoro czeka na opinie bieglego i
    zarzutow nie postawila.
    Poza tym od orzekania jest sad, a nie policja :-)

    >Sądzę, że gdyby winę ponosił ten z przodu, to nie szukałby świadków
    >publicznie,
    >tylko siedział cicho w nadziei, że sąd przyklepie orzeczenie policji.

    Jakos tak przez poprzednie miesiace nie szukal, choc z drugiej
    strony - lezal w szpitalu.
    A sprawe mogli naglosnic dziennikarze.

    >Tylko, że teraz ten Morawski będzie miał immunitet. Aby go uchylić
    >potrzebne
    >będzie orzeczenie... Trybunału :)

    Owszem.
    Aczkolwiek ... wydaje sie, ze chwilowo nie jest.
    Ba, bedzie tam pisowa mniejszosc, wiec Trybunal moze uchylic :-)

    >A Morawski broni się, bo jest z pisu, więc honoru nie ma, a 20
    >tys./m-c
    >piechotą nie chodzi.

    No coz, bronil sie wiele miesiecy temu.
    A honor ... skad wiesz, ze nie bylo tak jak mowi ?

    P.S. Sedziowski honor:
    http://www.tvn24.pl/wroclaw,44/sedzia-wjezdza-w-rowe
    rzyste-prokuratura-umarza-postepowanie,424148.html
    http://www.tvn24.pl/wroclaw,44/sedzia-zderzyl-sie-z-
    rowerzysta-sad-nie-widzi-podstaw-zeby-zajac-sie-spra
    wa,491882.html
    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Sedzia-potrac
    il-rowerzyste-i-odjechal-Sad-nie-chce-zajac-sie-spra
    wa,wid,17077504,wiadomosc.html

    J.

  • 7. Data: 2015-12-10 11:08:42
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2015-12-10 o 10:45, J.F. pisze:

    > Powiedzmy ze to wersja wstepna, skoro czeka na opinie bieglego i
    > zarzutow nie postawila.
    > Poza tym od orzekania jest sad, a nie policja :-)

    to na jakiej podstawie mandaty wystawiają? ;)

    a.

  • 8. Data: 2015-12-10 11:27:03
    Od: masti <g...@t...hell>

    yabba wrote:

    > Użytkownik "Artur Miller" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Na podstawie przyznania się winnego do wykroczenia.

    doczytaj

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 9. Data: 2015-12-10 11:32:20
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    >
    > to na jakiej podstawie mandaty wystawiają? ;)

    Na podstawie przyznania się winnego do wykroczenia.

    yabba

  • 10. Data: 2015-12-11 08:10:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 9 Dec 2015 18:40:44 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Jak jesteś świadkiem banalnego wypadku to zatrzymujesz się
    > i tracisz pół dnia bo może uczestnicy będą kręcić w zeznaniach
    > czy jedziesz dalej tam gdzie się śpieszysz ?

    Ja sp* :-) ale sa tacy co sie zatrzymuja.
    Szczegolnie jak juz i tak musieli zahamowac, bo auta po calej
    szerokosci lataja.
    No i zeby wsrod tych kilku rzekomo wyprzedzanych nie znalazl sie zaden
    spolecznik i/lub katolik ?

    J.